Ik heb een paghettispruitstuk voor de 33 16v, daarbij gaat katalysator en lambdasonde eruit.
Ik heb eens gehoord dat als je de sonde verwijderd dat je dan ook een relais moet verwijderen.
Weet iemand welk relais en waarom?
Geldt dat ook voor een 8v uit 1990 waar de kat van weggehaald is?welk bouwjaar is jullie 16V?
bj 90-92 (de 132pk versie, de ouderwetse drukknoppen in het interieur) heeft een geel relais bij de rechter voor speaker (vlakbij de computer) zitten/hangen..
deze er pas uit trekken als je kat ook weg is!
de bj 93-94 (de 129pk versie, tiptoetsen in het interieur) heeft geen extern relais en kan je dus niet de computer wijs maken dat je zonder kat gaat rijden
ja, alleen is dan het relais niet geel maar oranje (dacht ik)Geldt dat ook voor een 8v uit 1990 waar de kat van weggehaald is?welk bouwjaar is jullie 16V?
bj 90-92 (de 132pk versie, de ouderwetse drukknoppen in het interieur) heeft een geel relais bij de rechter voor speaker (vlakbij de computer) zitten/hangen..
de bj 93-94 (de 129pk versie, tiptoetsen in het interieur) heeft geen extern relais en kan je dus niet de computer wijs maken dat je zonder kat gaat rijden
OKey, de kat is vervangen door een rechte buis. Maar de lambda is nog wel aanwezig, wat voor effect heeft het?ja, alleen is dan het relais niet geel maar oranje (dacht ik)Geldt dat ook voor een 8v uit 1990 waar de kat van weggehaald is?welk bouwjaar is jullie 16V?