hoorde ik op het nieuws...
je mag 10 % bij je diesel doen zonder problemen
OPGEPAST ENKEL VOOR DIESEL

Dat doen wij elke dag , alleen ... wij hebben helaas geen diesel .profiteer zolang je kan![]()
Zou ik bij een JTD of andere moderne diesel toch niet doen... vinden je hogedrukleidingen en je injectors niet zo lekker, meestalJe kan ook op alleen die meuk rijden hoor....
FF snuiven aan de uitlaathum hum ... Het blijkt inderdaad perfect te kunnen maar ... hier in Belgie mag het (nog) niet . Althans dat was de melding op het journaal . Het kost ook maar zo'n 75 cent per liter .
Maar ik vraag me wel af hoe die ambtenaren dat hier gaan controleren![]()
Kristal
Leuk, maar zoiets zet weinig zoden aan de dijk.je kan prima rijden op sla -olie enzo![]()
@ChickenBoy, een kennis doet het bij de aldi voor 53cpl 100% tankvulling.Leuk, maar zoiets zet weinig zoden aan de dijk.je kan prima rijden op sla -olie enzo![]()
Stel ik rij 30.000 km per jaar tegen 1:16 verbruik. Dan verstook ik 1875 liter. 10% daarvan is dus 187,5 liter.
Als slaolie 0,75 euro per liter kost en diesel 1 euro, dan bespaar ik 0,25 euro x 187,5 liter = 46,88 euro per jaar![]()
Daarvoor loop je toch een zeker risico op motorproblemen en ruzie met de fiscus.
Lijkt me niet echt de moeite waard
nou 1 euro voor de diesel , jij moet een brilletje kopen , het is al meer dan 1 euro hoorLeuk, maar zoiets zet weinig zoden aan de dijk.je kan prima rijden op sla -olie enzo![]()
Stel ik rij 30.000 km per jaar tegen 1:16 verbruik. Dan verstook ik 1875 liter. 10% daarvan is dus 187,5 liter.
Als slaolie 0,75 euro per liter kost en diesel 1 euro, dan bespaar ik 0,25 euro x 187,5 liter = 46,88 euro per jaar![]()
Daarvoor loop je toch een zeker risico op motorproblemen en ruzie met de fiscus.
Lijkt me niet echt de moeite waard