het wordt twijfelachtig..nog niks gehoord van mn maat die de berlina doet...nou had ie vandaag wat triests dussss...morgen lekker naar essen..toch spannend...
Mag ik vragen welke route systeem ik kan verwachten, ik wil graag met de Juul komen, maar daar werkt de kilometerteller niet zo goed van. (dus bolletje-pijltje met afstanden is wat lastig zo)
De rit is geheel in Bolletje Pijltje uitgezet.
Hoop velen van jullie te zien as. zondag. Al is het alleen maar om Paul niet teleur te stellen voor de vele moeite die hij in deze rit gestoken heeft.
@Paul, Het deed goed om je weer uit bed te zien vandaag. Blijf het kalm aan doen hoor.
Rizzo the Rat
90 2.0 carbs daily driver
90 2.5 QO Under construction
@Rizzo: sorry, deze keer sla ik over. Met pijn in mijn rug, letterlijk, langer dan een half uur in de auto zitten lukt even niet meer. De buik zou nog wel achter het stuur of op de bijrijderstoel hebben gepast
van harte beterschap toegewenst vanuit friesland komen we zoiezo met 3 alfa's de dijk over, toevallig ben ik vandaag nog in de zaanstreek op het zuideinde in wormerveer. Kogersluis straat zit vlak bij het auto huis waar mijn opa en oma gewoont hebben.