vorige week was ik aan de belgische kust en ik heb daar wel een stuk of 10 daxjes en andere honda 4-takts gezien

een monkey is ook leuk...

Onlangs is er voor 300 euro zo eentje verkocht op marktplaats. Was gerestaureerd en zag er goed uitberlinista, zo te zien ben jij goed thuis in de Honda 4 takts van welleer ...
De PS50, 3 handversnellingen sport uitvoering (blauw van origine, chromen spatborden), als je zoéén nog eens tegenkomt voor weinig...
je weet ook wel wat je zoekt. Voor weinig vind je er nooit geen.
Ik heb een origineel nederlands M model uit 1967. Geheel origineel. Niet versleuteld.
MET KENTEKEN. Met onder uitlaat, opvouwbaar en met origineel schots ruitjes zadel.
Ik kan je vertellen: ik heb er ooit mee geadverteerd. Ze staan er voor in de rij. Wist ik veel.
Staat lekker in mijn opslag.
Waarschijnlijk het op kolen gestookte model..?En nu we het toch over bromfietsen hebben. Kent iemand een Locomotief Amsterdam?
Iemand foto's van zo'n brommer?
Nee dat was medio jaren '90 !Maarten: Was jij nozem, met een legerpukkel en een hoog stuurtje? Dat was trouwens in de vroege 70er jaren....
Dan ben jij dus al heeeeeeeeeeeeel oud![]()
![]()
het is er zo een alleen zit bij de mijne de uitlaat aan de onderkant.je weet ook wel wat je zoekt. Voor weinig vind je er nooit geen.
Ik heb een origineel nederlands M model uit 1967. Geheel origineel. Niet versleuteld.
MET KENTEKEN. Met onder uitlaat, opvouwbaar en met origineel schots ruitjes zadel.
Ik kan je vertellen: ik heb er ooit mee geadverteerd. Ze staan er voor in de rij. Wist ik veel.
Staat lekker in mijn opslag.
Bedoel je een PS50, of zo'n Monkey Z50M zoals op deze foto?
Ik vind ze mooi van lelijkheid