ik ben er helemaal klaar voor. nu nog een weekje aftellen en hopen dat het mooi weer blijft in trentino

lolHee Jan Bert, neem je je schoonmoeder ook mee op je dak![]()
![]()
Veel plezier en neem moeders weer veilig mee terug...
@Gtvco......SchoonbroersHee,ik heb vorige week toevallig ook een hele week met schoonmoeders op het dak van mun rode 75 rondgereden.
Heb er helaas geen foto's van gemaakt.
Oh ja en bij mij met dank aan vanG zijn "schoonbroer"@Gtvco......SchoonbroersHee,ik heb vorige week toevallig ook een hele week met schoonmoeders op het dak van mun rode 75 rondgereden.
Heb er helaas geen foto's van gemaakt.
Dakkoffer zet je niet op je auto omdat het mooi is, maar omdat het handig is. Aerodynamisch of niet, een dakkoffer is sowieso lelijk op een auto.kom op zeg......
dit meen je toch niet serieus?? dat is zo'n beetje de slechtste dakkoffer die er bestaat
als je op zo een mooie auo een dakkoffer zet doe er dan een goede op ( eentje die een beetje aerodynamisch is misschien?) wel prettig met wat hogere snelhedenn ik vind t zonde van je mooie 75
Een mooie dakkoffer betaat niet!Dakkoffer zet je niet op je auto omdat het mooi is, maar omdat het handig is. Aerodynamisch of niet, een dakkoffer is sowieso lelijk op een auto.kom op zeg......
dit meen je toch niet serieus?? dat is zo'n beetje de slechtste dakkoffer die er bestaat
als je op zo een mooie auo een dakkoffer zet doe er dan een goede op ( eentje die een beetje aerodynamisch is misschien?) wel prettig met wat hogere snelhedenn ik vind t zonde van je mooie 75
Jawel hoor, een electrische.En een mooie antenne ook niet.
kan veel mooier!Jawel hoor, een electrische.En een mooie antenne ook niet.