Hey Arjan,
Mooie kar... Je gaat denk ik zeer snel die RS stabi missen...
Tja... helaas pindakaas voor mij@DENNIS.... sorry maar ben meteen in de Maserati gesprongen en gaan kijken.. toch leuk mensen die wedstrijdje met je willen doen op Afsluitdijk en erachter komen dat zo'n vierkante Maserati wel heel snel is... anyway.. aanjager doet het niet maar er komt wel koude lucht uit de roosters... verder doet toerenteller het ook niet helemaal.. verder ontzettend hard ding en mooi geluid en heerlijke stoelen.. en niet duur...
Nu alleen de velgen nog....
Help me evn met een plaatje..Mooie auto, goede keus. Gefeliciteerd.
PS: Borbet CB velgen ruilen?
Nee ik woon in Lisse... das 170 KM van Deinum maar ja met een Maserati is afstand relatief.Tja... helaas pindakaas voor mij@DENNIS.... sorry maar ben meteen in de Maserati gesprongen en gaan kijken.. toch leuk mensen die wedstrijdje met je willen doen op Afsluitdijk en erachter komen dat zo'n vierkante Maserati wel heel snel is... anyway.. aanjager doet het niet maar er komt wel koude lucht uit de roosters... verder doet toerenteller het ook niet helemaal.. verder ontzettend hard ding en mooi geluid en heerlijke stoelen.. en niet duur...
Nu alleen de velgen nog....tis nie anders!
Volgens mij woon je wel lekker dichtbij Deinum he? Dat was wel beter natuurlijk![]()
iig veel plezier met de mooie Numerata en we zoeken wel verder voor een mooie 75 TS
Grtz,
Dennis
Wat voor Maserati heb je dan eiglijk ??? (foto's) ???Nee ik woon in Lisse... das 170 KM van Deinum maar ja met een Maserati is afstand relatief.
Kan dat? Ik ben ook op zoek naar andere velgen en het valt niet mee om velgen met steek 5x98 te vinden. Wat is er nodig om 5x100 te monteren?Tip: scoor een setje van die wielen in 5x100 (vwgolf vr6 (?) en corrado) Die worden wel wat vaker te koop aangeboden...
Nee sorry vink nie mooi!! Maaarrr mocht ik wat andere leuke velgen hebben dan kan je de speedlines voor en prikkie overnemen (zijn niet supermooi meer gebied mij te zeggen)
2.24VWat voor Maserati heb je dan eiglijk ??? (foto's) ???Nee ik woon in Lisse... das 170 KM van Deinum maar ja met een Maserati is afstand relatief.
Niet mooi? Nah....Nee sorry vink nie mooi!!