de ASR zorgde ervoor dat ik niet boven 2000 rpm geraakte en dus niet met doorslagende wielen in beweging kon komen .
Zigzaggen met het stuur, opschakelen met draaiende wielen tot 4e versnelling toe baatte allemaal niks .
Uiteindelijk ben ik weggeraakt door de koppeling in te drukken en in 1e bij 5000 rpm de koppeling te lossen en zo over 't punt heen te geraken waarna't toerental alweer top 2000rpm gedaald was .
Ik ben met 'n Giulietta (wel op normale 205/55r16 Pirelli P7) huiswaarts gereden, die ging wel door in toeren(maar had het niet nodig) .
Met 'n Giulietta op 18" 225/40 P0Rosso hoor je de ingrepen op de tractie, maar daar kom je nog wel mee van plaats .
Is er eigenlijk een simpele manier om ASR toch volledig uit te schakelen bij MiTo, Giulietta met dNa ? Bij 'n Abarth 500 had ik vorige winter een identiek probleem in Sport of normal stand maakt niet uit .
Wat moet je doen als je op een besneeuwde, beijzelde helling staat en jij geeft gas en de ASR zegt NEE ... ?
