bert
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Jos the Boss terug in de GP!!

za jul 30, 2005 14:58

Ben benieuwd wat Jos zal presteren in de A1GP en ik wens hem veel succes......misschien
kan hij in de A1GP velen alsnog overtuigen of niet.

Even wat anders:

De Arrows waarmee o.a. Verstappen heeft gereden, vind ik nog steeds een van de
fraaiste auto's uit het laatste decennium. Met het verbod op de tabaksreclame hoop ik eigenlijk
op fraaiere auto's die qua verf en stickers minder worden gedomineerd door de sigarettensponsor waaronder de Ferrari hoewel de JPS Lotus toch wel erg gaaf is/was.
De Ferrari is op het moment uitgevoerd in Marlboro rood met wite accenten hetgeen eigenlijk niet meer zou mogen. Hopelijk straks de ware Ferrari rode kleur.

GTV Boy
Guru Duplice
Guru Duplice

za jul 30, 2005 15:08

Maar vodafone is ook rood-wit dus...... :roll:
156 Sportwagon , 2003.
GTV 2.0 met Twinspark techniek, 1986.

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

za jul 30, 2005 15:18

Chips....dat is clever opgemerkt. Helemaal niet aan gedacht.

GTV Boy
Guru Duplice
Guru Duplice

za jul 30, 2005 15:25

:whistle: :wink:
156 Sportwagon , 2003.

164 Q4

Re: RE: Jos the Boss terug in de GP!!

za jul 30, 2005 15:28

=D> =D> =D> =D>

Leo.

JORIX :o

Kun je die verschrikkelijke foto van de KLOS hierboven verwijderen :blue_lol:
Hier heb je nog een paar van 'm zoals hij beter bekend is.

Dat is toch weer een vertrouwd gevoel voor Jos:
Afbeelding
En daarna kan hij als bermtoerist weer toekijken hoe de echte coureurs hun werk doen:
Afbeelding
Moet je ook kijken Jos, misschien leer je er nog wat van.....

GTV Boy
Guru Duplice
Guru Duplice

za jul 30, 2005 15:32

Ouwe leem... :?
156 Sportwagon , 2003.

SQUADRA LEO
Guru
Guru

za jul 30, 2005 15:41

Er moet eigenlijk een poll komen over Verstappen !!

Dus, wie begint.

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

za jul 30, 2005 17:41

:schrik:

Gatverdamme dat is nu je reinste topic vervuiling :evil: :evil: :evil:
En nu niet allemaal in het archief duiken he jongens :wink:

Leo haal die rommel van mijn beeldscherm :x [-(

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za jul 30, 2005 18:26

De Ferrari is op het moment uitgevoerd in Marlboro rood met wite accenten hetgeen eigenlijk niet meer zou mogen. Hopelijk straks de ware Ferrari rode kleur.
Vroeger was een Ferrari ook rood met wit. Maar dan wel met een mooie rood groene band.
Afbeelding

Misschien komt Parmalat wel weer terug.
Afbeelding

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

za jul 30, 2005 19:34

KAS superfoto's :thumbs: kerel met jou kan ik praten Afbeelding

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za jul 30, 2005 20:02

Parmelat! :blue_lol:

Ik kan me vergissen, maar is dat niet failliet of zo?? :shock: :wink:

Maar inderdaad, vroeger was alles mooier!!!! :o
Daarom rijden we allemaal van die oude Alfa's en ga ik over twee weekjes weer lekker naar de AVD Oldtimer Grandprix 8) :idea: :!:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

za jul 30, 2005 23:01

Maar waar komen die martini streepjes vandaan en nergens het woordje Martini??

Ik ben ook geen Verstappen fan maar hij zorgde idd voor spectakel reed die sloper ook op de limiet (en zal daardoor ook wel vaker in de fout gegaan zijn), misshien houd Albers hem dan wel op de baan maar presteerd dan ook helemaal niks en blijft dat ding dan nu ook heel omdat het motortje en de bak nu niet belast wordt, en had hij nog een jaartje of 2 DTM gewonnen of in ieder geval hoog geeindigd was er vast wel een leuk team naar hem toe gekomen, ik geef hem nu minder kans.

Zo ook Doornbos (wel een stuk aangenamer persoon volgens mij) had volgens mij ook beter bij Jordan nog even geprobeert een stoeltje te bemahtigen, hoewel ze op dit moment ook niet veel klaarmaken.
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo jul 31, 2005 10:14

Het valt mij op dat de Nederlanders altijd zo ontevreden zijn over hun landgenoten. In plaats dat we blij zijn dat er uberhaupt Nederlanders meedoen lopen we ze alleen maar af te kraken. :shock: Het is nooit goed of het deugt niet. Dat geld ook voor andere sporten. Als het Nederlands 11tal ( voetbal :evil: ) slecht presteert dan willen ze Dick Advocaat wel ophangen, maar als het goed gaat schreeuwen we van alle supporters het hardst en verwacht iedereen dat we kampioen worden. Al voor het tournooi begint. Vandaag gekroont, morgen gehoont.
Ik ben blij dat er Nederlanders mee doen, ongeacht hun karakter. Laten we het daarom een beetje positief bekijken. :wink:

P.s, Het kan zijn dat dit model gemaakt is naar aanleiding van een race waar sterke drank reclame verboden is. Zoals de modellen tegenwoordig allemaal zonder sigarettenreclame gemaakt worden.

Super72
Member
Member

zo jul 31, 2005 10:44

Dat gezeur over Verstappen en grindbakken... Ongelofelijk oudbakken en getuigend van geen enkel verstand van F1-zaken. Beetje elkaar napraten, meer is het niet. Yep, in zijn eerste jaar waren die grappen nog van toepassing, maar daarna... Petje af voor wat Verstappen bereikt heeft. En ook voor wat Albers en Doornbos nu laten zien. Doornbos lijkt me - als persoon - de meest aimabele van de twee, maar ik vind dat Chris erg fraaie dingen doet met de Minardi op het ogenblik.
Anyway, als liefhebber van de sport hoop ik dat Jos veel succes heeft in deze nieuwe klasse. Het ziet er in ieder geval veelbelovend uit.
Als je de boom ziet voordat je hem raakt, heb je onderstuur. Hoor je hem alleen, dan heb je overstuur.

Giulia555

zo jul 31, 2005 10:48

Het valt mij op dat de Nederlanders altijd zo ontevreden zijn over hun landgenoten. In plaats dat we blij zijn dat er uberhaupt Nederlanders meedoen lopen we ze alleen maar af te kraken. :shock: Het is nooit goed of het deugt niet. Dat geld ook voor andere sporten. Als het Nederlands 11tal ( voetbal :evil: ) slecht presteert dan willen ze Dick Advocaat wel ophangen, maar als het goed gaat schreeuwen we van alle supporters het hardst en verwacht iedereen dat we kampioen worden. Al voor het tournooi begint. Vandaag gekroont, morgen gehoont.
Ik ben blij dat er Nederlanders mee doen, ongeacht hun karakter. Laten we het daarom een beetje positief bekijken. :wink:

P.s, Het kan zijn dat dit model gemaakt is naar aanleiding van een race waar sterke drank reclame verboden is. Zoals de modellen tegenwoordig allemaal zonder sigarettenreclame gemaakt worden.

=D> =D> =D>

Helemaal mee eens.... voor alle azijnpissers alhier over dit topic...kijk eerst eens even wat je zelf allemaal (niet) hebt gepresteerd in je leven...Altijd maar zeiken en morgen weer lekker op de debiteuren administratie zitten... goed hoor!!

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”