'I know you're f*cking someone else' - Type O Negative. Het nummer is ook bekend als 'Unsuccessfully coping with the natural beauty of infidelity'. Het is met een kwartier een hele zit, maar het is in al zijn wansmaak wel briljant/hilarisch.
Ach, ik ben in alle opzichten afwijkend van de norm, laten we het daar op houdenSorry Yuri... je keuze in auto's kan ik waarderen maar je muziek mag je houden.
Peter Steele is helaas niet meer, ik heb wel al het werk en ze ook live gezien, lekker apart. Mochten er gothic fans zijn, bloody kisses CD is zo ongeveer de oermoeder hiervan.In meerdere opzichten een necro-posting... Het thema in maar vooral out of love zoals het op de 'niet-live' EP 'The origin of the feces' staat:
'I know you're f*cking someone else' - Type O Negative. Het nummer is ook bekend als 'Unsuccessfully coping with the natural beauty of infidelity'. Het is met een kwartier een hele zit, maar het is in al zijn wansmaak wel briljant/hilarisch.
He jakkie, de video-edit van krap 5 minutenIk zet Type O Negative niet dagelijks op, maar zo op z'n tijd is 't wel erg lekker...heerlijk, die goth-metal!!
Een wat toegankelijker melodietje van de heren.... En nog mooie plaatjes op de koop toe.
Dan plaats ik deze fenominale uitvoering van Stand by ME ff klikken en HELEMAAL afluisteren/bekijken..en maar even inhakend op de oorsprong van dit topic (wat ik redelijk begon te missen):
Shaggy - It wasn't me
groetz, wims
Op Biddinghuizen was het snoeihard maar wel zuiver, ook zijn voormalige band Carnivore is uiteraard fout maar Retalliation is een aanrader, wel meer cross-overHe jakkie, de video-edit van krap 5 minutenIk zet Type O Negative niet dagelijks op, maar zo op z'n tijd is 't wel erg lekker...heerlijk, die goth-metal!!
Een wat toegankelijker melodietje van de heren.... En nog mooie plaatjes op de koop toe.
Overigens heb ik Type O Negative diverse malen live gezien waarvan meestal slecht tot extreem slecht (Dynamo 1998 of zo? Den Bosch ergens rond 2000? Slécht man!). Alleen op Graspop (2007?) was het goed.
Inderdaad geweldige uitvoering, en gewoon >= 2 maal luisteren.Dan plaats ik deze fenominale uitvoering van Stand by ME ff klikken en HELEMAAL afluisteren/bekijken..![]()
ja super deze uitvoeringDan plaats ik deze fenominale uitvoering van Stand by ME ff klikken en HELEMAAL afluisteren/bekijken..en maar even inhakend op de oorsprong van dit topic (wat ik redelijk begon te missen):
Shaggy - It wasn't me
groetz, wims![]()