Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: Schumi is Back!

wo okt 27, 2010 20:30

Maar wat maakt dan dat ie een goede race reed?
He zaag, jij hier? :D

Goed is een relatief begrip. Hij reed beter dan we dit seizoen van hem gewend zijn :wink:

Ik vind het ergens wel dubbel. Aan de ene kant, toen hij de auto precies zo kon krijgen als hij het wilde, reed hij iedereen eruit. Ook z'n teammaatjes (hoewel je wel kan aanvoeren dat dat nooit de sterksten uit het veld zijn geweest). Nu hij een auto heeft die niet volledig op hem is afgestemd, rijdt hij nog geen deuk ik een pakje boter. Schumacher kan (of kon) dus de winnende combinatie maken, maar wint het zeker niet op het rijden alleen. Of dat de prestatie minder maakt betwijfel ik eigenlijk. En of hij "het" nog heeft zal volgend seizoen moeten blijken.
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

MDP
Guru
Guru
Contacteer: Website Twitter

wo okt 27, 2010 20:57

Maar wat maakt dan dat ie een goede race reed?

Hij werd niet van de baan gemaaid door iemand met vleugels... niet zijn merites... de motor blies niet op... niet zijn merites...

Hij bleef op de baan en haalde een auto in... dat zijn dan wel weer zijn merites... :lol: :lol: :lol:

Dat er wel degelijk meer haalbaar is dan Michael S. uit de taxi haalt wordt toch redelijk consequent bewezen door z'n teammaatje?

Alleen al deze race... Rosberg 5e in quali... MS... 9e....

Als het andersom geweest was had de MS-Gang staan scanderen wat een G-E-W-E-L-D-I-G coureur ie toch is...

En eerlijk gerekend haalde Liuzi 2 x zo veel auto's in als MS...

Waarom je daar niemand over hoort? Mij hoor je er wel over...

Misschien kijkt men niet verder dan dat de Schumacher lang is?
Bij gebrek aan argumenten wordt dat wel eens geroepen ja. Los daarvan, wie haalde Liuzzi dan in? Jij zegt twee keer zoveel dan Schumacher (als je goed rekend) wat onwaar is als ik mijn Casio mag geloven. Liuzzi ligt 11de na de eerste SC dit omdat andere pitten en hij buiten blijft. Liuzzi moet dus nog naar binnen en heeft 'het geluk' dat zich wederom een SC voordoet. Enige die hij inhaalt is Kobayashi, daarna ligt hij achter Kubica, waar hij ook zal finishen. Barrichello en Hulkenberg vallen voor hem weg omdat deze hun banden compleet aan gort hebben gereden en een paar ronden voor het vallen van de finishvlag vers rubber gaan halen. Dus 6 posities SC (waar 2 coureurs wegvielen), op een gelukkig moment opnieuw een SC en 2 mensen wiens banden aan het einde van hun Latijn zijn maken van Liuzzi's race een ware inhaalslag?? Sorry, maar dan hebben jij en ik een andere race gezien. Alleen de positie van Kobayashi is bevochten. Voor de rest deed Liuzzi het prima, daar zul je mij ook niet over horen. Wat Schumacher aangaat, hij liet weer zien onder deze omstandigheden z'n mannetje te kunnen staan. Ging de strijd aan met Button, won deze en hield Barrichello achter zich. Maakte weinig fouten en finishte knap vierde. Daar valt niks over te zeggen. Gewoon goed gedaan.

Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...
Contacteer: Website

wo okt 27, 2010 21:22

He zaag, jij hier? :D
Een robbertje bekvechten met Schummi-devotees is altijd lachen :lol: :lol: :lol:

Zelfs als je er maar eentje telt voor Liuzi, heeft ie een zelfde prestatie neergezet als MS...

Ik kan me volledig vinden in Martin Brundle z'n uitspraak "Schumacher has been turned into a trophy rather than a competitor, just see how often you can overtake him in 1 race...."

:jumping:

En ik denk dat het gebrek aan "helden" wel eens een goede verklaring zou kunnen zijn voor de neergaande lijn van de F1-interesse... en dat geldt ook voor mij... heb bij Korea m'n ogen open kunnen houden maar dat kwam door de regen en is eerder uitzondering dan regel...

Misschien volgend jaar maar weer een Monaco live belijken... kijken of de sfeer er daar nog wel in zit.
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

MDP
Guru
Guru

wo okt 27, 2010 21:25

Zelfs als je er maar eentje telt voor Liuzi, heeft ie een zelfde prestatie neergezet als MS...
Juist. Dus niet die 11 keer beter wat je eerder beweerde. Dank u! :thumbs:

Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo okt 27, 2010 21:31

Je hebt gelijk... even salaris vergelijken... en dan kom je op boven de 11 keer.... :lol: :lol: :lol:

Wat is het toch dat de MS-gang tegenhoudt om gewoon realistisch te zijn en te zeggen "gezien het budget dat in die wagen gestopt wordt, gezien het salaris van MS én z'n staat van dienst... preseteert ie gewoon ruk!"

Want zo is het natuurlijk wel...
8 Nico Rosberg German Mercedes GP 122
9 Michael Schumacher German Mercedes GP 66
Bijna de helft van de punten van Rosberg?????

Wist eerlijk gezegd niet dat ie het ZO slecht deed... en een keertje 4e worden maakt het echt niet tot een goede race... en als het vergelijk met een relatieve nono als Liuzi al de inzet is...

Jongens kom op.... die gast zou gewoon moeten winnen voor z'n geld.... indien niet... vort!
Laatst gewijzigd door Zaagauto op wo okt 27, 2010 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.

MDP
Guru
Guru

RE: Schumi is Back!

wo okt 27, 2010 21:34

Hehe. :mrgreen:

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

wo okt 27, 2010 22:20

Iets in mij zegt mij dat ie nog een uitkomst beslissende rol gaat spelen in één van beide laatste races.

ErwinV6

wo okt 27, 2010 23:36

Je hebt gelijk... even salaris vergelijken... en dan kom je op boven de 11 keer.... :lol: :lol: :lol:

Wat is het toch dat de MS-gang tegenhoudt om gewoon realistisch te zijn en te zeggen "gezien het budget dat in die wagen gestopt wordt, gezien het salaris van MS én z'n staat van dienst... preseteert ie gewoon ruk!"

Want zo is het natuurlijk wel...
8 Nico Rosberg German Mercedes GP 122
9 Michael Schumacher German Mercedes GP 66

Wist eerlijk gezegd niet dat ie het ZO slecht deed... en een keertje 4e worden maakt het echt niet tot een goede race... en als het vergelijk met een relatieve nono als Liuzi al de inzet is...
Jongens kom op.... die gast zou gewoon moeten winnen voor z'n geld.... indien niet... vort!
:mrgreen:

Zaag gezien mijn eerdere posts kan ik niet anders doen dan het helemaal eens zijn met jouw bovenstaande posting.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden!
Toch is er een bepaald persoon die altijd maar blijft zeggen ja maar..........................
De feiten staan hierboven dus weinig reden voor ja maar.................. :lol:

Alfagek
Guru Duplice
Guru Duplice

do okt 28, 2010 00:14

ja maar...... :lol: :lol: :lol: :lol:
Nu:
33 1.7 16v
Toen:
6x 164 (TS, V6, V6, TS, TS LPG, TS LPG)
7x 33 (1.5 IE, 1.7 IE, 1.4 Imola, 1.7 IE SW, 1.5 IE, SW 16v, 1.3)
1x 75 (1.8 IE)
3x 146 (1.6 TS G3, 1.8 TS G3, 1.9 JTD)
1x 155 1.8 TS 16v G3
1x 145 2.0 TD
1x 90 2.0 carbs

MDP
Guru
Guru

do okt 28, 2010 05:16

Absoluut mee eens. Als het goed is heeft Mercedes dat ook verduidelijkt. Nu kan Schumacher zich nog verschuilen achter het 'de-auto-ligt-me-niet' verhaal, komend seizoen is het jammer dan. Verder zou ik niet weten waarom een keer vierde worden geen goede race zou maken omdat hij een ruk-seizoen rijdt. Het één staat compleet los v/h ander.

MDP
Guru
Guru

do okt 28, 2010 05:25

Zaag gezien mijn eerdere posts kan ik niet anders doen dan het helemaal eens zijn met jouw bovenstaande posting.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden!
Toch is er een bepaald persoon die altijd maar blijft zeggen ja maar..........................
De feiten staan hierboven dus weinig reden voor ja maar.................. :lol:
Een bepaald persoon? Lekker flauwtjes dit soort postings en wederom totaal niet inhoudelijk maar op de man gericht. Neem een voorbeeld aan Zaagauto die ten minste wel met argumenten komt en inhoudelijk wel een punt kan maken. Enige wat jij doet die is mensen die jouw mening nuanceren uitmaken voor 'lover' om vervolgens weer te verdwijnen uit de discussie. Overigens roep ik nergens dat Schumacher wel een heldendaad verrichten, dus niks ja maar!

ErwinV6

do okt 28, 2010 08:09

MDP in dit inmiddels 52 pagina's lopende draadje heb ik al heel wat postings geplaatst, dat ze volgens jou geen inhoud hebben kan ik niets aan doen, je kunt het niet altijd eens zijn.
Heb diverse keren onderbouwd waarom ik iets vind en alle keren kwam jij (met voor jou postings met inhoud) met postings die voor mij iig. niets anders inhielden als alles rechtpraten wat krom is.
Dan is er nog zoiets van het eens zijn, dat hoeft op een forum niet dus ook in dit draadje niet.
Echter dan is er nog zoiets als vermoeidheid, dat kan gebeuren als (zoals in dit geval) iemand continue postings plaatst van ja maar, en er in mijn ogene allerlei zaken bijhaald die niet relevant zijn.
Overigens zal ik ook postings geplaatst hebben die niet relevant zijn, maar als ik een keer moe wordt van jouw ja maar....postings wil dat niet zeggen dat ik uit een draadje wegloop.
Ik juich de posting van Zaag toe, omdat die in weinig bewoordingen zegt wat ik al vaker gepoogd heb te zeggen, en zo is het gewoon.
Ik en ik denk iedereen hier al ben je fan had verwacht dat een Schummi iets speciaals toe te voegen had, nou dat blijkt niet zo te zijn dus opzouten..........en geef een jong talent de kans.
Hij heeft zijn tijd gehad, heeft veel gewonnen maar ik ben klaar met die knakker. :wink:

ErwinV6

do okt 28, 2010 08:10

Het staat er niet letterlijk maar ook dit is een vorm van ja maar MDP :wink:
Zo, nu weer aan het werk, of noem je dat ook weglopen uit een draadje :roll:

Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do okt 28, 2010 09:46

Iets in mij zegt mij dat ie nog een uitkomst beslissende rol gaat spelen in één van beide laatste races.
Polletje maken over wie ie van de baan gaat maaien? Dat is tenslotte DE manier waarop ie bekend is geworden met het beslissen van een seizoenuitkomst... :lol: :lol: :lol:

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

do okt 28, 2010 09:47

Polletje maken over wie ie van de baan gaat maaien? Dat is tenslotte DE manier waarop ie bekend is geworden met het beslissen van een seizoenuitkomst... :lol: :lol: :lol:
daar kan Webber nog wat van leren... :lol:

Terug naar “Het Forum Café”