Kuch... hoest....Ook Scumacher heeft zich goed gehouden deze race! Een keurige nette 4e plaats.
Hiermee sla je de spijker op z'n kop! Ik ben dit helemaal met je eens. Ik bedoelde dat ik het Schumacher wel had gegund om in ieder geval 1x het podium te halen dit seizoen. Dit zou dan een mooie race zijn geweest om dat te doenEen ECHTE held kan ook winnen als ie NIET de beste auto onder z'n kont heeft...
Iedereen kan snel gaan met een snelle auto.. maar snel gaan met een langzame auto... dat is & blijftt toch de onderscheidende factor en helaas blijkt de alom geroemde Kerpenaar die factor juist NIET te bezitten...
Waarom zo lang wachten?Maar van mij mag Schumi er nog steeds mee stoppen aan het eind van dit seizoen!
Dan rijden er weinig echte helden rond want buiten de Ferrari's, McLarens en Red Bulls heeft niemand een winwaardige auto en wint ook niemand! Wat een prutsers! Toch? Schumacher reed een goede race! Hij kan niet met de Mercedes overweg maar weet tijdens deze omstandigheden maximaal te scoren en geeft een winwaardige en véél snellere McLaren het nakijken! Meer dan dat kun je niet en nee, dat maakt hem geen held maar hij heeft absoluut een goede race gereden en dat mag best uitgesproken worden.Een ECHTE held kan ook winnen als ie NIET de beste auto onder z'n kont heeft...
Iedereen kan snel gaan met een snelle auto.. maar snel gaan met een langzame auto... dat is & blijftt toch de onderscheidende factor en helaas blijkt de alom geroemde Kerpenaar die factor juist NIET te bezitten...
Volgens mij heeft Ferrari alle 8 de motoren gebruikt. Dus geen nieuwe beschikbaar. Webber heeft er 2. Zover ik heb begrepen is de motor die in Monza is gebruikt nog ter beschikking. Deze heeft slechts één race gereden.dat zou idd best eens de sleutel kunnen zijn, toch denk ik dat Ferrari nog wel 2 a 3 goede motoren heeft (want wie zegt dat ze de laatste 4/5 races met motor nummer 8 gereden hebben?? misschien rijden ze al lang weer met motornummer 2 of 5)
Zeg maar rustig "geen enkele"... in ieder geval niet op dit moment...Dan rijden er weinig echte helden rond