Brawn lijkt mij daar verantwoordelijk voor.Schumacher heeft zoveel invloed dat zelfs Haug meedoet in het verhaal van de mindere auto. He Haug, een auto door jou gebouwd he !

Brawn lijkt mij daar verantwoordelijk voor.Schumacher heeft zoveel invloed dat zelfs Haug meedoet in het verhaal van de mindere auto. He Haug, een auto door jou gebouwd he !
Tamelijk vermoeiend, we hoeven het niet altijd eens te zijn, en idd. mijn niet fan zijn van Schummi is misschien wel erg duidelijk aanwezig in mijn posts,Haug ontkent niet, sterker nog, hij geeft grif toe!Wat een slap gelul
http://www.rtl.nl/%28/sport/rtl_gp/form ... macher.xml
Of dat dat vroeger wel het geval was, slapjanus..............................................
Erwin, lees wat er staat! Dat jij Haug weigert te geloven maakt mij nog geen fan. Ik lees de tekst en aangaande de inhoud trek ik een conclusie. Heeft niks met een mening te maken maar de feiten er op nahouden. Meer dan dat doe ik niet. Jammer dat je het niet kunt laten om mensen dan weer in hokjes te plaatsen. Want iedereen die zich niet kan vinden in jou gebash is per saldo een fan. Toch, Erwin? Maar goed, dat zegt meer over jou dan over mij.Tamelijk vermoeiend, we hoeven het niet altijd eens te zijn, en idd. mijn niet fan zijn van Schummi is misschien wel erg duidelijk aanwezig in mijn posts,
maar je kunt mij geen gebrek aan duidelijkheid verwijten iig .![]()
In jouw geval kan ik dat wel, want continue blijf je volhouden absoluut geen fan van Schummi te zijn (al was je het wel, nog nix mis mee), maar alles, maar dan ook alles wat maar een beetje negatief is verdedig jij, en in mijn ogen niet altijd terecht.
Omdat Rosberg de betere is. Als ik Brawn was, had ik Rosberg ook voorzien van het beste materiaal. In tegenstelling tot Schumacher kan hij wel met de auto overweg en presteert hij stukken beter dan Schumacher. Daarom! Noem mij maar eens een reden, waarom je dan Schumacher zou moeten bevoordelen terwijl Rosberg het beter doet?Zo ook in dit geval, noem mij eens 1 reden waarom Mercedes Schumacher een mindere auto zou geven als Rosberg.
Natuurlijk en terecht! Wel ben ik blij dat coureur bij de teams niet zo snel worden afeschreven als in de media en door fans. Reeds eerder is aangegeven dat Schumacher niet overweg kan met de oversturende Mercedes. Of dat een excuus is of waarheid bevattend, moet blijken. Button (onafhankelike partij) heeft dit eerder bevestigd. Ergens zal er wel een kern van waarheid inzitten. Kijk naar Barrichello afgelopen seizoen: Barrichello werd compleet aan snot gereden door Button en kon niet overweg met de Brawn. Na de upgrade kon Barrichello beter met de Brawn overweg en prompt won hij races en ontpopte hij tot titelkandidaat. Zo belangrijk is dus die basis. Mercedes focust zich momenteel op 2011 en dat zelfde 2011 zal uitwijzen hoe waarheidbevattend het gegeven argument is, hoewel ik wel denk dat als het echt aan Schumacher zou hebben gelegen, Brawn er niet nog een seizoen aan zou vastplakken. Presteren is dus een vereiste om aan te kunnen blijven en tot nu toe heeft Brawn nog het volste vertrouwen in der Kin. Het is aan Schumacher dit vertrouwen niet te beschamen! Of hij daar in slaagt....de tijd zal het uitwijzen. Ik zou het i.i.g niet erg vinden als Schumacher plaats moet maken voor een Kubica (bijvoorbeeld).Zeker als je ziet dat Schumacher als een ware held binnen werd gehaald en toch echt de oogappel is van Mercedes.
Want laten we eerlijk zijn een ex-wereldkampioen, haal je niet binnen als veldvulling, nee die moet presteren al is hij er 3 jaar uit geweest.
Als dat niet zo was hadden ze net zo goed een nieuw talent kunnen binnen halen, waar of niet?
Echter nu de resultaten zwaar tegenvallen is het logisch dat hem van hoger hand, de hand boven het hoofd wordt gehouden.
Waarom heeft Mercedes zoveel geld uitgegeven aan iemand die (tot nu toe) echt niets toevoegd?
Als ze nu toegeven dat ze misschien niet altijd een even goede auto hebben geleverd, zijn de tegenvallende prestaties van Schumacher nog
een beetje te verdedigen, waarop ze zullen zeggen dat het volgend jaar allemaal niet meer voor zal komen.
Geloof me als het volgend jaar niet beter gaat, gaan er koppen rollen bij Mercedes, ze willen daar maar 1 ding en dat is WINNEN met of zonder Schummi!
ga je mond spoelen, natuurlijk niet... Forza FerrariJammer dat hamilton niet won maar ja,het wordt super spannend de laatste race's.
op Interlagos zou het maar zo een verrassende kampioen kunnen worden.![]()
Ik zeg Hamilton.
kwam misschien ook door het remprobleem wat Sutil had (en waarmee hij gewoon door reed)De eerste anderhalf uur was wat aan de saaie kant, maar daarna heb ik zitten genieten.
Ik denk dat Alonso dit seizoen niet meer weggeeft![]()
Sutil doet het in de regen meestal goed, maar wat was hij vandaag overmoedig! Regen is één ding, maar regen op een gloednieuw circuit was kennelijk teveel van het goede voor hem.
Ah, dat had ik nog niet gehoord. Ene kant toont het wel doorzettingsvermogen om het dan toch te proberen, maar aan de andere kant is eigenlijk een afgeschreven wagen de enige logische uitkomst. Ik heb net gelezen dat hij er ook voor wordt bestraft door de FIA. Niet helemaal onterecht vind ik.kwam misschien ook door het remprobleem wat Sutil had (en waarmee hij gewoon door reed)Sutil doet het in de regen meestal goed, maar wat was hij vandaag overmoedig! Regen is één ding, maar regen op een gloednieuw circuit was kennelijk teveel van het goede voor hem.