gtv-racer
Advanced Member
Advanced Member

RE: Metaalgeluid 75TS

vr okt 15, 2010 22:08

En als ze dan kapot zijn heb ik nog een nieuw setje liggen voor je. Mogen voor iets minder weg dan ik ervoor betaald heb. Ben nl mijn oude aan het modificeren voor mijn project. Pb me bij intresse.
Giulietta 1.6jtm
Ex:Gtv 2.0Ts Compressore
75 3.0V6 America Compressore

Ba
Member
Member

vr okt 15, 2010 22:57

Ik ga morgen, als het weer het een beetje toelaat, er naar kijken. Dat dikke rubber voor in de triangel had ik twee jaar vervangen, destijds door SvL erin laten persen (lukte me idd niet zelf)
Echter kan ik me helemaal niets herinneren van die rubberen 'paddestoel' boven de koppeling :-k

Is het mogelijk de triangel voldoende te laten zakken zodat je erbij komt zonder de transaxle los te halen? Vorige keer had ik behoorlijke ruzie dat ding weer in elkaar te krijgen...

Ik weet iig waarnaar ik moet kijken! Bedankt voor al het respons!

@ gtv racer; ik heb de bakrubbers ook twee jaar geleden vervangen, maar mochten ze toch versleten zijn hoor je van me :wink:
75 Indy TS 1992

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

za okt 16, 2010 08:58

Die paddestoel waar remco het over heeft is ook te zien op de foto's die je hebt. Probeerde ik ook duidelijk te maken maar misschien dat Remco's verhaal duidelijker is. Ding moet er zitten anders komt de voorkant van de bak/koppeling omhoog met acceleren.

Gr DJ

Ba
Member
Member

za okt 16, 2010 20:49

vanochtend naar gekeken;

- 'paddestoel' zit netjes op zn plek, zag er ook nog netjes uit
- bakrubbers zien er ook nog netjes uit
- zitten die horizontale bouten aan de bakrubbers zo los als een mandje! Met een beetje gefrommel de moertjes vast kunnen zetten. De 75 schakelt een stuk beter (hoe vreemd) echter zit er nog wel een kleine beweging in de pook. Ik denk dat de bovenkant van de pook zo'n 1 cm naar links beweegt bij accelereren... (@DJ, zn vijf doet het ook weer goed :wink: )

achterste hardyschijf heeft wel zn beste tijd gehad zo te zien, binnenkort maar vervangen.

Opzich wel vreemd dat ze nu zijn losgetrild; ik heb die triangel ruim 35k km geleden losgehaald, tot niet zo'n lange rijd geleden had ik nergens last van.

Maar het rijdt weer! (en hoe 8) )
75 Indy TS 1992

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

za okt 16, 2010 21:00

Leuk he die boutjes van de baksteunen vastzetten......... :twisted: :wink:
Je moet er wat voor over hebben om 75 te rijden........... :)
Hopelijk voor jou komend tijd weer eens genieten ipv sleutelen.

Gr DJ

Terug naar “Algemene Technische vragen”