MDP
Guru
Guru
Contacteer: Website Twitter

RE: Schumi is Back!

di sep 28, 2010 20:25

Ik claim nergens een kenner te zijn, vandaar dat ik ook zeg '''Ik snap niet....'. Zo snap ik meer dingen niet:

-Waarom haalde McLaren Button binnen voor Alonso, terwijl Alonso sneller was (Monza)? Slicks waren niet versleten, rondetijden waren goed.
-Waarom haalde Red Bull Vettel tegelijk met Alonso naar binnen? Ze claimen sneller te zijn dus een ronde langer door had doorslaggevend kunnen zijn.

Maar goed, ook dat zijn mensen!

Kubica is zeker goed, een pure racer die zowel aanvallend, verdedigend als consoliderend zijn mannetje staat. Van de meet af aan heb ik veel bewondering voor Kubica. Helaas krijgt hij (nog) niet het materiaal wat hij verdient. Wat betreft zondag, dat Kubica als een warm mes door boter ging heeft natuurlijk ook te maken met zijn vers rubber. Daarmee wil ik zijn prestatie, wat gewoon super was, niet ondermijnen wel verklaren.

ErwinV6

di okt 12, 2010 20:49

Wat een slap gelul :-(

http://www.rtl.nl/%28/sport/rtl_gp/form ... macher.xml

Of dat dat vroeger wel het geval was, slapjanus..............................................

Andretti Molletti

Re: RE: Schumi is Back!

di okt 12, 2010 20:56

Of dat dat vroeger wel het geval was, slapjanus..............................................
Voorlopig kan hij wel een leuk potje sturen ;)
Schummi is geen slapjanus maar meervoudig (7) wereldkampioen met een merk waar je natte dromen van krijgt !

7 keer wereldkampioen en dan nog slapjanus genoemd worden... :?

ErwinV6

di okt 12, 2010 21:04

Zeg Dre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben niet blind hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als ik hem een slajanus noem, doe ik dat lekker
:wink:
Hou toch op, hij kan zeker een potje sturen, maar ga een niet gelijke auto niet als excuus gebruiken.
Als iemand daar geen recht op heeft is hij dat!

Andretti Molletti

di okt 12, 2010 21:22

En hoeveel keer ben jij wereldkampioen?
;)

Hij is wereldkampioen autoracen he!! Niet slap ouwehoeren want dat kan i idd niet, dan had i hier wel een account :lol:

Kosta
Guru
Guru

di okt 12, 2010 21:31

Schumacher heeft zoveel invloed dat zelfs Haug meedoet in het verhaal van de mindere auto. He Haug, een auto door jou gebouwd he !
Nu: 147 Gta / Gehad: Sud 1.3 SC / Sud Ti 'Qv / Sprint QV / Alfetta QO / Gtv 6 3.0 / 75 1.8 / 146 Ti / 75 Ts / 156 1.8 ts / 156 Selespeed / 155 2,5 v6 / 166 2.5 v6 / 33 16v /155 2.0 8v / Gtv 6 / 145 QV / 156 2,5 v6

ErwinV6

di okt 12, 2010 21:36

Vraag Brundle, Patrese, Herbert, Lehto, Verstappen, Irvine, Barrichello en Massa eens of zij altijd net zon goede auto hadden als Schumacher??
Vandaar dat ik het gezeik in de marge vind :wink:

Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

di okt 12, 2010 21:41

Ach, het spreekwoord luidt niet voor niets "er is een tijd om te komen en een tijd om te gaan", over terugkomen zegt men niet voor niks niets over... :wink:

Kosta
Guru
Guru

wo okt 13, 2010 00:03

Vraag Brundle, Patrese, Herbert, Lehto, Verstappen, Irvine, Barrichello en Massa eens of zij altijd net zon goede auto hadden als Schumacher??
Vandaar dat ik het gezeik in de marge vind :wink:
Het verschil vind ik wel dat deze coureurs echt minder snel waren. Net zoals Rosberg sneller is dan Schumacher op dit moment.
Nu: 147 Gta / Gehad: Sud 1.3 SC / Sud Ti 'Qv / Sprint QV / Alfetta QO / Gtv 6 3.0 / 75 1.8 / 146 Ti / 75 Ts / 156 1.8 ts / 156 Selespeed / 155 2,5 v6 / 166 2.5 v6 / 33 16v /155 2.0 8v / Gtv 6 / 145 QV / 156 2,5 v6

Alfagek
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

wo okt 13, 2010 13:12

En hoeveel keer ben jij wereldkampioen?
;)

Hij is wereldkampioen autoracen he!! Niet slap ouwehoeren want dat kan i idd niet, dan had i hier wel een account :lol:
Nuanceverschil Dré: Hij WAS werledkampioen. En irrelevant hoe vaak iemand werldkampioen is om een mening te geven, toch? :wink:

En idd 7x. Waarvan zeker 2x op zeer onsportieve manier behaald in de laatste race. Of door ondoordachte en rare teamorders. En dan nu gaan zeuren dat zijn auto niet altijd gelijk was aan die van Rosberg??? Dit seizoen is hij gewoon niet snel genoeg om met Rosberg mee te komen! Zo simpel is het. Of je nu 1x of 10x een WK hebt gewonnen, maakt niets uit... Op dit moment is ie gewoon een slappe l.. om dit als argument te gebruiken.... Alles aangrijpen om het voorla niet bij je eigen neer te leggen; erg makkelijk is dat...

Ik heb me al vaker geïrriteerd aan zijn uitspraken wanneer het minder ging. Ook in zijn vorige F1 loopbaan. Had altijd wel een smoes zodat hij het niet verkeerd had gedaan. En hij zorgde er ook altijd wel voor dat hij het beste materiaal had binnen het team. Nu heeft ie Rosberg in z'n team die hij toevallig nog wel een paar keer heeft kunnen verslaan, maar als hij bij Alonso in zou zitten, zou hij elke race achter z'n teamgenoot eindigen... Hij heeft z'n beste tijd gewoon gehad; fun is over. Geef het stoeltje over aan een nieuw talent die nog wel kan groeien ipv iemand die alleen maar verder achteruit zal gaan...

Ben benieuwd wat het volgend jaar brengt...

Greetz,
Bas
Nu:
33 1.7 16v
Toen:
6x 164 (TS, V6, V6, TS, TS LPG, TS LPG)
7x 33 (1.5 IE, 1.7 IE, 1.4 Imola, 1.7 IE SW, 1.5 IE, SW 16v, 1.3)
1x 75 (1.8 IE)
3x 146 (1.6 TS G3, 1.8 TS G3, 1.9 JTD)
1x 155 1.8 TS 16v G3
1x 145 2.0 TD
1x 90 2.0 carbs

Andretti Molletti

wo okt 13, 2010 18:55

Hier staat geen mening Bas, vandaar mijn reactie. ;)

Hij is geen slapjanus. Hij is 7 voudig wereldkampioen. Hoe dan ook: he did it!

En natuurlijk mag je een mening hebben, niks mis mee!

ErwinV6

wo okt 13, 2010 19:08

Hier staat geen mening Bas, vandaar mijn reactie. ;)

Hij is geen slapjanus. Hij is 7 voudig wereldkampioen. Hoe dan ook: he did it!

En natuurlijk mag je een mening hebben, niks mis mee!
Dre, misschien had ik erbij moeten zeggen dat IK hem een slapjanus vind :wink:

Ik wil het ook onderbouwen waarom ik dat vind.
Gedurende zijn gehele carriere heeft hij een nr.1 status gehad, dus je mag ervan uit gaan dat hij niet bepaald het slechste materiaal heeft gehad.
Juist die nr.1 status heeft hij zelf verdiend, alleen lag het er voor mij altijd veel te dik op.
Echter nu heeft hij in Nico een teamgenoot die kennelijk sneller is als dat hij .
En dat kan mijnheer niet pruimen, ik begrijp dat wel daar niet van, dit seizoen valt hem enorm zwaar hij had waarschijnlijk verwacht (en hij niet alleen) om vooraan
mee te kunnen strijden, echter dat mocht niet zo zijn.
Maar nu het gewoon slecht gaat zou hij vaak de mindere auto hebben(niet dezelfde auto is iets voorzichtiger uitgedrukt), maar geef mij 1 reden waarom Mercedes hem
de status van 2e rijder zou geven(of minder materiaal)?
Ik vind het slap gelul, maarja ik ben dan ook geen fan van Der Michael :wink:

MDP
Guru
Guru

za okt 16, 2010 10:34

Dat was nog niet duidelijk. :mrgreen:

MDP
Guru
Guru

za okt 16, 2010 10:37

Haug ontkent niet, sterker nog, hij geeft grif toe!

Terug naar “Het Forum Café”