Klik!
Topman Sergio Marchionne van het Fiat-concern heeft uit teleurstelling over de slechte resultaten van Alfa Romeo het management ervan elke deelname aan eeuwfeestactiviteiten van Alfa Romeo verboden.
Er wordt steeds meer duidelijk!
Hoe bedoel u?Is Fiat ook een Stichting??
Zo te zien heeft hij al behoorlijk doorgezaktMet deze kerel wil je toch ook helemaal geen feest vieren?
Topman Sergio Marchionne van het Fiat-concern
Dan spoor je toch niet, of ligt dat nou aan mij?Klik!
Topman Sergio Marchionne van het Fiat-concern heeft uit teleurstelling over de slechte resultaten van Alfa Romeo het management ervan elke deelname aan eeuwfeestactiviteiten van Alfa Romeo verboden.
Ik begrijp de kritiek niet zo!Met deze kerel wil je toch ook helemaal geen feest vieren?
Topman Sergio Marchionne van het Fiat-concern
Ik denk dat 99% vd deelnemers aan de centennial die conclusie al getrokken had bij de onthulling van het "gouden" geval naast de Fiero...Dan spoor je toch niet, of ligt dat nou aan mij?Klik!
Alfa Romeo is dood.
Maar ik koester de herrineringen aan Alfa, die zijn voor eeuwig!
Flink snijden is zooooo 2006Er moet flink gesneden worden, dat is in de echte wereld zo bij matige prestaties, en dat is ook in de Alfawereld zo, al willen we dat misschien niet zien........
Die Marchionne is zo gek nog niet, hij heeft maar 1 doel en dat is de boel versterken daar in Italie of dat nu met of zonder Alfa is hoe vervelend ook
Mee eens.Ik denk dat 99% vd deelnemers aan de centennial die conclusie al getrokken!Dan spoor je toch niet, of ligt dat nou aan mij?Klik!