ma aug 23, 2010 21:38
Dat is geen misselijk vervangend vervoer Sander...maar het is inderdaad geen Bert.
Hoe parkeer jij dat hele arsenaal in de Pijp eigenlijk? Ik kan hier echt niet meer dan 1 vergunning krijgen, en een parkeergarage/plaats kopen is me toch wel iets te prijzig.
Die pinninfarina is niet van mij maar van een goede vriend. Ik heb hier 1 vergunning en een gehuurde plek in een garage van een woningbouwvereniging. De vergunning is nu tijdelijk omgezet in een overdekte stalling, als genoegdoening voor de Noord-Zuid lijn bouwput voor mijn deur. Heb dus midden in de Pijp op 1 minuut van m'n huis officieel binnen-plek voor 2 autos, waar ik er vaak 4 heb staan omdat de garages toch niet vol zijn... Heb dus eventjes erg veel mazzel.
Vandaag op de N242 De Block gezien in een
peugeot
gr Jan

Schaamde me idd diep om vanuit de Peugeot te toeteren en zwaaien.. Nog eventjes en dan is het allemaal weer Alfa dat de klok slaat.Is leuk om die prachtige Alfetta van jou in het wild tegen te komen!
Loud pipes save lives.
Bertone 2000 '75, 159 TI '10, 916 Spider 2.O TS '97
Projecten: Turbo....
Ex: Bertone 2000 '73, 33 1.5 ie '92, Alfetta GTV 2.0 '78, 147 1.9 JTD '05, Spider 1.6 '89, 159 2.2 JTS '07