Je hoeft het niet altijd eens te worden om eruit te komen.Ik denk dat dit de meest langdradige,niet met elkaar eens zijnde topic aller tijden gaat worden. (op politiek na dan)

Je hoeft het niet altijd eens te worden om eruit te komen.Ik denk dat dit de meest langdradige,niet met elkaar eens zijnde topic aller tijden gaat worden. (op politiek na dan)
Je haalt me de woorden uit de mond. Overigens, een Hamilton, die krijgt dat ook klaar. In mijn ogen pure rijders! In de Formule 1 zoekt men graag het randje op en soms, ja soms gaat het dan wel eens fout. So what? Dat mensen het niet jofel vinden kan ik inkomen maar er wordt wel erg veel gewicht aan gehangen.ze weten het ook wel aan wie ze het vragen, vraag het eens aan villeneuve, raikonen of alesi
Lekker toch?Je hoeft het niet altijd eens te worden om eruit te komen.Ik denk dat dit de meest langdradige,niet met elkaar eens zijnde topic aller tijden gaat worden. (op politiek na dan)
Soms wel,niet altijdLekker toch?Je hoeft het niet altijd eens te worden om eruit te komen.Ik denk dat dit de meest langdradige,niet met elkaar eens zijnde topic aller tijden gaat worden. (op politiek na dan)
Belofte maakt schuld:Massa heeft ook eens een inhaalactie alla Barrichello geplaatst. Ik zal vanavond eens kijken of ik de actie boven water krijg. Toen werd Massa op diverse F1-fora afgeschilderd als mafketel! Nu dat Barrichello hetzelfde flikt als Massa, is Schumacher ineens de dwaas, hetgeen wat mij enigszinds verbaast. Overigens geen verwijt naar jou + wat Ron zegt.Ik weet niet over welke actie van Massa je het hebt, maar de ene situatie is de andere niet. En met je clip van het gevecht tussen Massa en Kubica bewijs je volgens mij alleen maar dat mooie gevechten in de F1 nog steeds mogelijk zijn. Schumacher heeft ook dergelijk gevechten gehad en dan hoor je me echt niet. Is volgens mij op geen enkele manier met elkaar te vergelijken.
17.20u hemelrijk !Moi? Dat heb ik dan gemist. Hoelaat was dat (en waar)?