Tja, en Schumi.... Vandaag was ie weer ouderwets zullen we maar zeggen. En weer is ie in waarde en achting gedaald in mijn ogen. Wat een irritant mannetje als hij het niet kan winnen!
Dit is niets nieuws, dus mensen die fan zijn zullen dat ongetwijfeld na vanmiddag nog steeds zijnNog steeds fan van schummi na die achterlijke actie van vanmiddag ?![]()
klopt nog steeds fan en alleen om het commentaar van anderen mag ik hem steeds meer dus zeker door gaan met commentaar leverenDit is niets nieuws, dus mensen die fan zijn zullen dat ongetwijfeld na vanmiddag nog steeds zijnNog steeds fan van schummi na die achterlijke actie van vanmiddag ?![]()
Had ook niet anders verwacht,ik vind hem met de wedstrijd triester worden.klopt nog steeds fan en alleen om het commentaar van anderen mag ik hem steeds meer dus zeker door gaan met commentaar leverenDit is niets nieuws, dus mensen die fan zijn zullen dat ongetwijfeld na vanmiddag nog steeds zijnNog steeds fan van schummi na die achterlijke actie van vanmiddag ?![]()
Ja hel ligt allemaal aan de auto,Ik ben geen uitgesproken Schumacher fan,maar zou het nou zo zijn dat ie eerst alle records breekt en een paar jaar later niet meer kan rijden?
Of zou de auto hem gewoon niet liggen?
Misschien is Wesley Snijder ook niet zo handig met een lekke bal als sommige amateurs.
Ik zou het overigens wel leuk vinden als ze die Mercedes nooit aan de gang krijgen en gewoon afdruipen zoals Toyota.
laten we nou eerst eens afwachten hoe hij volgend jaar rijdt met een auto die op zijn rijstijl is ontwikkeldJa hel ligt allemaal aan de auto,Ik ben geen uitgesproken Schumacher fan,maar zou het nou zo zijn dat ie eerst alle records breekt en een paar jaar later niet meer kan rijden?
Of zou de auto hem gewoon niet liggen?
Misschien is Wesley Snijder ook niet zo handig met een lekke bal als sommige amateurs.
Ik zou het overigens wel leuk vinden als ze die Mercedes nooit aan de gang krijgen en gewoon afdruipen zoals Toyota.en rosberg is zeker 1e rijder
![]()
Opa kan gewoon niet meer mee,en volgend jaar ook niet.
En kom nou niet met het verhaal (als hij een betere auto had) want dat geld voor bijna elke coureur die nu in de F1 rijdt.