Kom net terug van de Sprint, en bij het zien van het uitlijnrapportje was het voor de Sprint-meneer al helemaal duidelijk.
Camber kon niet verder worden bijgesteld, uitspoor stond ook best netjes zo... En subframe verschuiven??? Nee, ik was gek. Trouwens jullie allemaal hebben totaal geen verstand hiervan, want uitlijnen "is een vak apart". De dealer/garage zou het uitrapportje niet eens begrijpen. Subframe verschuiven en daar een 18 en 15 voor nodig hebben, welnee... Subframe zit met 22 vast en zijn ellenlange bouten. Vorige keer moest meneer nog vragen welk type Alfa dit was en nu was hij opeens Alfa-expert! In tegenstelling tot iedereen heen
Nee, ik moest maar naar een schadeherstelbedrijf gaan, daar een paar honderd euro uitgeven, want ik had waarschijnlijk een stoepje geraakt en dan een keer terug komen... (Wat is dan in vredesnaam het nut van uitlijnen???)
Kortom, ik ben behoorlijk woedend op dat %^$&%-bedrijf. Vorige keer laat ik m'n banden omgooien op de stalen velgen, dag later, platte band doordat er een deuk in de velg zat. Nu lijnen ze een auto uit, zien dat er afwijking zijn, maar melden daar niks over. Eerst kijken ze maar raar aan dat ik pas na 14 dagen daarmee terugkom (werk ook slechts 6 dagen per week, maar goed) en vervolgens het hele bovenstaande verhaal...
Goed, lang verhaal kort gemaakt, bij Sprint heb ik nog geen euro uitgegeven waar ik ook maar iets aan heb gehad (noffels), maar wie weet waar ik wél terecht kan voor de uitlijning???
155 2.0 8v '94 | 156 2.0 16v '99 | 156 SW 2.0 16v '01 | 145 1.9 JTD '01 | GT 1.8 16v '05 | 156 SW 1.9 JTD 8v '05
159 SW 1.7 TBi '09