Hahaha, bij AB is men inmiddels ook op de hoogte van dit topic!
Hij zij dat hij "na dit geintje, wat je me op internet geflikt hebt" niets meer voor mij wilde doen. Ik zij toen dat ik net zo goed vertel als zaken netjes worden opgelost, maar hij had er geen trek meer in. Tja, hij had nu wel een andere sloper 75 staan en wilde nog wel ruilen, maar nu niet meer! Tja da's lekker makkelijk: nadat je definitief besloten hebt niets meer te willen doen, roepen dat je wel van plan was er iets aan te doen. Dat bleek bepaald niet uit eerdere gesprekken!!!!
Da's nu de kracht van het internet: weten we in iedergeval wat we aan elkaar hebben!
Denk nu niet dat ik gefrustreerd ben of spijt van het fijt dat ik het hier verteld heb, in tegendeel: ik ben nu een elusie armer en een ervaring rijker en dat heeft dan maar een bescheiden prijsje.
Natuurlijk zijn er mensen die goede ervaringen hebben met AB en da's dan prima, maar ik hoef er in ieder geval nooit meer naar toe!
Als je het niet met mij eens bent, voel je vrij hier te reageren. Even goede vrienden.
Nog even ter verduidelijking: Ik maak mij dus niet druk over een tank, maar het gaat gewoon over het gevoel wat ik er bij heb. Gewoon een principekwestie dus!