Vandaag mijn achterremklauwen van de Spider '88 maar eens gedemonteerd aangezien eentje niet goed remde en jawel hoor, 1 van de remzuigers vast.
Enfin, 2 revisiesetjes gehaald en aan de slag...nou....dat heb ik geweten en nog geen stap verder pfff.
De zuiger zit echt muur en muur vast, geen beweging in te krijgen, echt ongelooflijk.
In eerste instantie gewoon dmv de rem geprobeerd de vastzittende zuiger los te krijgen, zonder resultaat.
Volgende stap was de klauw los te halen en perslucht erop te zetten, de ene zuiger kwam gelijk dus deze met een lijmklem vastgezet en flinke druk erop gezet maar ook dat hielp niet.
Toen maar eens flink ingespoten met kruipolie en een aantal uren daarna geprobeerd de zuiger te draaien met een grote tang, ook geen resultaat.
De volgende stap was te proberen de zuiger terug te duwen maar OF hij zit al helemaal onderin OF dat ding zit echt zo muurvast dat er echt geen beweging meer inzat.
Enfin, iemand nog tips want ik weet het ff niet meer.
Heb wel gehoord van remzuiger trekkersets maar geen idee of en hoe dit werkt?
Last but not least....stel de zuiger gaat echt niet eruit, wat dan? Nieuwe klauw nog leverbaar?
Hoop echt dat ik ze nog los krijg maar zou ff niet meer weten hoe.