Tot nu toe had ik nog een leverancier in Italië die mij de 2HL van golden Lodge kon leveren , maar bijkbaar is zijn stock ook uitgeput .
Kan er iemand die ervaring heeft met een ander merk (NGK ??) voor een standaard blok 150 2l nord blok ?
Omdat ze je een sjieke bougie willen verkopen.Ik weet niet wat het verschil is tussen het model dat jij voorsteld en het model dat ze bij NGK voorstellen .
NGK BRR7EIX Is wat zij voor stellen
wat zijn de slechte ervaringen dan?Niet meteen een antwoord op je vraag maar persoonlijk heb ik slechte ervaringen met NGK bougies en vind ik het jammer dat zij met een alternatief komen voor de Golden Lodge.
Is er geen ander alternatief? Van Bosch bijvoorbeeld? Daar heb ik toch betere ervaringen mee.
Ik zou dan wel graag willen weten welke merk,type auto, welke brandstof, welk type NGK en welk type Bosch het hier om gaat???Mijn slechte ervaringen met NGK bougies zijn dat ik vaker een exemplaar kapot heb zien gaan dan tov bv Bosch.
Niet specifiek bij Alfa Romeo, maar bij andere merken.
Maar goed, het kan best zo zijn dat in dit geval, het alternatief voor de Golden Lodge, NGK wel goed presteerd.
Ik vroeg me alleen af of er ook nog andere alternatieven waren, daar zou ik dan persoonlijk eerder voor gaan denk ik.
Tja, dat is een goede en gaat me ook wat te ver denk ik, dan moet ik heeeel ver terug in de tijdIk zou dan wel graag willen weten welke merk,type auto, welke brandstof, welk type NGK en welk type Bosch het hier om gaat???Mijn slechte ervaringen met NGK bougies zijn dat ik vaker een exemplaar kapot heb zien gaan dan tov bv Bosch.
Niet specifiek bij Alfa Romeo, maar bij andere merken.
Maar goed, het kan best zo zijn dat in dit geval, het alternatief voor de Golden Lodge, NGK wel goed presteerd.
Ik vroeg me alleen af of er ook nog andere alternatieven waren, daar zou ik dan persoonlijk eerder voor gaan denk ik.