Goeie omschrijving trouwens, SurfWagon. Die had ik destijds ook in gedachten toen ik een SW overwoog.

d'OH!Dat setje is alleen 5x98...![]()
kijk! daar heb ik wat aanVelg richten kost trouwens 45 Euro bij Auto Service Heino, mocht je nog een adresje in de buurt zoeken.
moet ik er dan maar surrufwagon van makenelke keer als ik het topic zie staan lees ik trouwens SmurfWagon...
of em mooi lichtblauw/wit two-tonenmoet ik er dan maar surrufwagon van makenelke keer als ik het topic zie staan lees ik trouwens SmurfWagon...![]()
onder een 164 zou je die 9j moeten proberen!"sorry voor de off-topic" maar moest je dan niet van die Borbet's afgeraken mag je mij altijd een pb'tje doen, kon nog wel iets zijn voor onder de 164
moeten die gericht worden? of alleen stoeprandschade? 7.5J?Borbet A staan zowiezo onder oudere alfa's goed(ik heb ze ook onder mn 75)
9j zijn super bruut,met die hele dikke rand,maar dat kan voor nog weleens een probleem worden onder een 33 denk ik.
Ik weet niet hoeveel haast je hebt,maar binnenkort ga ik mn 75 ombouwen naar 5 gaats,en dan blijven er 4 borbets over,die wel werk hebben.