Wie heeft zondag bij Top Gear Sabine Schmitz met een Ford Transit op de Nurburgring gezien?
Geweldig, met je dieselbusje 911's en motoren inhalen!!! Als je het gemist hebt, downloaden die hap!

OK, volgende keer beter, of de moderator het berichtje ff verplaatsen....Ik heb het gemist!Lijkt me wel leuk, maar non Alfacontent, dus hoort eigenlijk bij Forumcafé!
't is dat het een duitse is maar anders moet het wel de droomvrouw van elke 'motorhead' zijn!Schitterend he !!!
Gisteren was de herhaling op BBC, sinds dit seizoen doen ze dat nu steeds.
Inderdaad. Dit kan een dubbele vernedering zijn. Eerst zie je een groot Ford logo in je spiegel, daarna Tdci en vervolgens knalt een vrouwelijke bestuurder van bouwbedrijf De Metselaar je voorbij.Ik heb het gezien. Helemaal prachtig. Hoe lullig kun je je voelen als je met je Porsche wordt ingehaald door een Transit bestuurd door een vrouw.
Als jij in de Transit mag rijden, komt ze je gewoon in de Porsche voorbij, vermoed ik.Ik heb het gezien. Helemaal prachtig. Hoe lullig kun je je voelen als je met je Porsche wordt ingehaald door een Transit bestuurd door een vrouw.
Ik heb ook al gezocht maar kon het niet vinden. Ik weet echter wel dat ze alle afleveringen uiteindelijk ook via het web beschikbaar stellen. Ik zal vanavond nog wel ff zoeken!Waar kan ik dat downloaden?
Op de site van top gear vind ik nergens een rubriek om fragmenten te downloaden.
Als je je meer 'vernederd' voelt wanneer een vrouw je voorbij rijdt dan wanneer een man dat doet, heb je het toch niet helemaal goed begrepen....Hoe lullig kun je je voelen als je met je Porsche wordt ingehaald door een Transit bestuurd door een vrouw.
Tsja, wat zou voor Sabine de lol er van zijn....................Als je je meer 'vernederd' voelt wanneer een vrouw je voorbij rijdt dan wanneer een man dat doet, heb je het toch niet helemaal goed begrepen....Hoe lullig kun je je voelen als je met je Porsche wordt ingehaald door een Transit bestuurd door een vrouw.
Lang leve het internet, de aflevering staat er nog niet op maar hou deze pagina maar in de gaten....
http://www.finalgear.com/downloads/topgear/