Uiteindelijk toch maar 4 nieuwe er onder, onder het mom van "als je er toch onder ligt".

De achterste waren inderdaad een aardig eind heen, maar de voorste zien er eigenlijk nog prima uit. Maarja, de nieuwe lagen er nu toch.
Lange bouten kwamen er, zoals verwacht, zonder moeite uit, maar toch nieuwe er op. Ik had ook 6 nieuwe nylocks meegenomen bij Tuynder, blijken alleen die van de achterste stangen aan de alu traverse M10 (x1,25) ipv M12, dus die moet en nog eens vernieuwd eigenlijk.
Achterste stangen kwamen er eigenlijk zonder problemen af. Lange bout uit fusee en moer bij traverse er af en je schuift ze er zo af.
De voorste zijn toch wat lastiger. Moer er af, schuiven, ... en ze komen tegen de benzinetank aan.

Aan een kant eerst geprobeerd de bout uit de traverse te krijgen, maar daar zat geen beweging in (kunnen die er uit?). Dan maar de hele traverse een stukje laten zakken, is alleen 4 bouten los en de stabi kan blijven zitten omdat je alleen een stukje wilt zakken. Daarna was wisselen van de voorste stangen ook eenvoudig. Is er nog een andere manier? Werkplaats CD zegt reactiestang naar voren bij fussee losnemen. Je kunt de spoorstang dan wel naar beneden draaien (als de auto hoog genoeg zou staan tenminste), maar volgens mij kom je dan nog niet langs de tank.
Alles er weer op, fusees op minibruggen laten rusten en alles in de belaste positie vastgetrokken. Daarna weer met de pootjes op de grond en als je langs de banden kijkt, kijk je net tegen de voorwielen aan, toespoor is dus niet helemaal de mist in dus en is op het oog symetrisch. Testritje gaf geen bonken in de bochten meer. Wel komt er bij kuilen nog iets van de voorwielophanging, lijkt rubber van onderste draagarm aan demper, rechts. Nog eens nakijken en dan die (of beide kanten) ook nog eens vervangen en dan pas laten uitlijnen.