Maar het zal wel dan.
Gisteren kwam ik een beige/creme "Graduate" Spider tegen uit 1983 ongeveer. Kenteken zou met "KD" kunnen beginnen dus bijvoorbeeld.

Was ergens bij Culemborg op de N320
echt welDan ga ik daar een keer de wacht houden. Ik MOET een keer je sprint zien. Mijn Alfa staat bij mijn meisje in Kesteren, dus die zul je niet zo vaak zien in Rotterdam gok ik.Ja klopt, ik woon er een minuut of 5 (met de auto) vandaan. Is een oude MG garage en die doet - begrijpelijkerwijs - vooral oude MG's, en omdat zelfs die doelgroep niet zo groot is, ook Rovers, Mini's, Triumphs en weet ik veel wat je nog meer hebt met de verkeerde bouten en moeren erop.
was een goed adres voor m'n Mini iig, aardige vent en hij heeft vaak leuk spul staan.
om 't ontopic te houden: ik rij daar dus ook wel eens met mijn alfa door de straat
Je bent zo in ieder geval een stuk sneller bij de brand dan met zes man in zo'n ladderwagenJa, natuurlijk!! Een dubbele kinderdroom die daar uit komt: brandweerman worden én een Alfa rijden!! Hoe mooi kan het leven zijn!?!?De smile van die manVanmorgen op de A12 tussen Gouda en Utrecht deze brandweer 159.
echt welDan ga ik daar een keer de wacht houden. Ik MOET een keer je sprint zien. Mijn Alfa staat bij mijn meisje in Kesteren, dus die zul je niet zo vaak zien in Rotterdam gok ik.Ja klopt, ik woon er een minuut of 5 (met de auto) vandaan. Is een oude MG garage en die doet - begrijpelijkerwijs - vooral oude MG's, en omdat zelfs die doelgroep niet zo groot is, ook Rovers, Mini's, Triumphs en weet ik veel wat je nog meer hebt met de verkeerde bouten en moeren erop.
was een goed adres voor m'n Mini iig, aardige vent en hij heeft vaak leuk spul staan.
om 't ontopic te houden: ik rij daar dus ook wel eens met mijn alfa door de straat
owja, en stof woont bij mij in de wijk aan de andere kant
Die rode heb ik een tijd geleden w.s. ook al eens gezien, was ook in Ermelo, foto stond nog op m'n telefoon. Ook de rode Bert aan de Amersfoortseweg in Apeldoorn stond er nog op, welliswaar een slechte foto, maar toch. Overigens, deze Bert was de gehele winter daar aanwezig, word dus goed gebruik van gemaakt.Gistermiddag in de Stationsstraat in Ermelo, eerst een zwarte 75 3.0 en even later een rode 75 Indy.
Vandaag wederom dezelfde lichtgele Giulia Nuova bij Amersfoort, dit maal op de A1 komende vanuit richting Barneveld.....nam met een stevige vaart de afslag bij de IKEA met een klein blauw pluimpje (ik denk bij eens stevig terugschakelen).