De V6 bak zou kunnen passen wellicht. Ik weet dat in de Lancia's diverse auto's een C503 bak hebben (FWD V6 op alfa 155/164) en een lampredi.In een 164 heb je ook geen vooras waar je overheen moet met een motor.. carterpan en oliepomp zijn de eerste uitdaging als je zo'n motor in een transaxle wilt hangen.
De Lampredi in de 164 gebruikt ook een andere bak als de TS, het boutpatroon is anders en dan past er dus ook geen staartstuk op van bv een 75. Vliegwiel is hetzelfde verhaal, past niet van een Alfa, moet je er een adapter voor gaan maken om de cardanas eraan te kunnen bevestigen.
Voor een 8v niet echt de moeite in ieder geval. Voor een 16v zou ik het nog wel willen proberen. Is overigens al gebouwd volgens mij.Heb hier op het forum wel eens foto's gezien van een racer met een Lampredi 16v turbo, geloof van G-san dat die foto's kwamen....
Ik heb net even die advertentie bekeken. Er staat 2000CC bij, maar voor hetzelfde is het gewoon een 1.8TB uit een 75 en is de adverteerder niet op de hoogte. Ik zou eens en motornummer gaan opvragen en dergelijke.