En na gedane arbeid moge sommige Alfa's best eens een tijdje stilstaan..
Ze worden vanzelf mooier en mooier en dan op zeker moment dan zijn ze zo mooi dat ze weer van stal gehaald worden en gaan rijden..
Een GTA van De Adamich bv..
Of deze?
wordt dan alleen rechtdoor rijden want sturen kunnen ze niet.....De Bat 7 dan maar, maar de overigen ga ik dan gewoon WEL in rijden!
Ik bedoelde eigenlijk die andere uit het rijtje, die sturen wel en hebben nog zicht rondom ook!wordt dan alleen rechtdoor rijden want sturen kunnen ze niet.....De Bat 7 dan maar, maar de overigen ga ik dan gewoon WEL in rijden!
Ik bedoelde eigenlijk die andere uit het rijtje, die sturen wel en hebben nog zicht rondom ook!wordt dan alleen rechtdoor rijden want sturen kunnen ze niet.....De Bat 7 dan maar, maar de overigen ga ik dan gewoon WEL in rijden!
In 't museum...@Raimon & Janno : staattie nog ergens ?? Wat een mooi ding zeg. 2 liter TS of Nord ?
rijdt je dan de hele dag met een grote smile????Hmz.... bralfa was me voor...![]()
euh....
Ik wil geen museum, maar een STALLING![]()
![]()
Edit: overigens, wat is een 159 'biggrin'? Gaat Kroymans de start van zijn Alfa-avontuur luister bijzetten met een speciale forum-editie?