ik ben er blij mee. na de vakantie ga ik op zoek naar rijplaten en gaat de verbouwing beginnen.Gaaf ding Forza!!!
Als het technisch kan kun je een kantelbak overwegen dan kun je veel makkelijker je 33 erop en af rijden... en kun je je rijplaten wat korter houden![]()
Zit er wel airco in die trailer???
Ik heb van meerdere mensen gehoord dat je een geschorste auto op een ambulance op de openbare weg mag zetten. Bij mij in de buurt (vorige woonplaats) was iemand bezig met de restauratie op straat OP de ambulance vanwege het feit dat hij de auto niet op privé-grond kon stallen.zo maar een lompe vraag.. maar letterlijk gezien... als je een auto ambulance koopt mot je dan wegenbelasting betalen voor de auto die erop staat?????
Nee Breeje Arie zij het. Het is een motor uit een 924 (audi 2 liter)O.k. Maar die Porsche motor dan? Of was dat een verkooppraatje van Zwarte Joop?
1800 euro verzekering en wegenbelasting per jaarNee Breeje Arie zij het. Het is een motor uit een 924 (audi 2 liter)O.k. Maar die Porsche motor dan? Of was dat een verkooppraatje van Zwarte Joop?
Een Audi 2 liter![]()
![]()
Wat was er mis met de oude trailer