KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Nieuwe RDW site wertk bij mij niet.

wo jul 06, 2005 20:36

@ Sudregister. Heb je nu eindelijk na al die jaren de lotto gewonnen? :mrgreen:
Delahaye. :? Zou dat nog familie zijn van Migraine Delahaye? :shock:

montsmalfa
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

wo jul 06, 2005 20:38

Nou succes er maar mee! Ik heb trouwens ook 1.4.2.

Ik hoor het nog wel even (lees: lees) :wink:
-------------------------
verleden:
145 1.9 TD
145 1.6 TS
156 1.8 TS babyblue
156 1.9 JTD SW Cosmoblue 2000

heden:
Alfa Romeo 156 SW azzurro nuvola 2001
Giulia Nuova Super 1300L Prugna 1976

alfasud1972
Guru
Guru

Re: RE: Nieuwe RDW site wertk bij mij niet.

wo jul 06, 2005 20:41

@ Sudregister. Heb je nu eindelijk na al die jaren de lotto gewonnen? :mrgreen: :
@Kas - Hoezo? :-k

Jorix

wo jul 06, 2005 21:07

@rody: Probeer het eens met Camino (zeer lichtgewicht Mozilla browser voor Mac OSX): http://www.caminobrowser.org/.

Het probleem wordt 100% zeker niet door Java veroorzaakt, hooguit door de compatibiliteit van de gebruikte Javascript code. De RDW site maakt gebruik van regular expressions in javascript, om de invoer te valideren. Mogelijk dat die regular expressions in js niet lekker ondersteund worden door de js-parser van Safari?

Greetz,
Jorix

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo jul 06, 2005 22:28

@ Sudregister. Heb je nu eindelijk na al die jaren de lotto gewonnen? :mrgreen: :
@Kas - Hoezo? :-k
Omdat je verlekkerd zit te kijken naar die auto in de showroom. :wink:

alfasud1972
Guru
Guru

wo jul 06, 2005 22:40

@ Kas - Owwww, bedoelde je dat :roll: ben niet zo snel van begrip vandaag :oops: , nee dan kocht ik toch echt die auto zoals ik in dit draadje heb gemeld. http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic. ... 1005#61005

@ Jorix - na die java update deed ie het weer wel in Firefox... Camino heb ik ook maar gebruik ik niet zoveel, gebruik eigelijk alleen Safari en Firefox.

Een van de weinige site's die nog niet goed onder OSX bij mij wil draaien is die van Montagna d'oro, maar ik hoor ook wel eens van windows gebruikers met Firefox dat die het zelfde probleem hebben.

Vr gr,

Rody

Jorix

wo jul 06, 2005 22:48

...Een van de weinige site's die nog niet goed onder OSX bij mij wil draaien is die van Montagna d'oro, maar ik hoor ook wel eens van windows gebruikers met Firefox dat die het zelfde probleem hebben...
Klopt, de collectie-pagina, maar dat ligt aan de manier waarop die pagina in elkaar is geknutseld.. elke TD krijgt via CSS de coördinaten 0,0 voor de linkerbovenhoek... dan is het niet zo gek dat alles over elkaar heen gaat vallen. De enige reden dat deze pagina in sommige browsers wel getoond wordt, is dat deze browsers dan niet een nette css-parser hebben waardoor deze foutieve tags genegeerd worden 8)

Greetz,
Jorix

alfasud1972
Guru
Guru

RE: Nieuwe RDW site werkt bij mij niet.

wo jul 06, 2005 22:53

Ah, okay ik ben niet zo tecnisch dus geloof je direct :wink: . Bestaat er een truuk om die collectie pagina's toch te zien op een Mac?

Vr gr,

Rody

Jorix

wo jul 06, 2005 22:55

Ik durf het eigenlijk bijna niet voor te stellen, maar... Internet Explorer gebruiken

figlio del commesso
Advanced Member
Advanced Member

wo jul 06, 2005 23:07

Op Safari, Firefox, Netscape werkt het i.i.g. geval niet. Heb net mijn cache ff geleegd, zal het zo nog een keertje proberen.

Edit -
@montsmalfa - welke versie van Tiger draai jij? ik draai 10.4.1,ook nadat ik de cache leeg gegooid heb werkt het bij mij nog niet, vreemd.....
Type je het kenteken ook met hoofdletters in ? Dat kreng is gewoon case-sensitive #-o

Adios, JR

kroehlur

do jul 07, 2005 10:15

Ik kreeg het gisteren gewoon goed werkend met Safari op Panther. Snap niet waarom het bij jouw zo slecht gaat.

Een andere site die ook niet werkt is trouwens die van VARLN - die stomme JS menu's - waarom moet dat in gods naam?

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”