ik ben nieuw op dit forum. Heb wel al even rondgeneusd. Sinds vorige week de trotse bezitter van een Alfetta GT 1.6 (overgenomen van Steven uit Zoetermeer, ook lid van jhet forum).Als ik er achter ben hoe ik foto's kan uploaden zal ik die posten.
De Alfetta komt oorspr. uit Italie en is van 1979. Sinds 2001 in Nederland en sinds vorige week van mij. Het is m'n derde Alfetta coupe (hiervoor, maar dan ruim 10 jaar geleden een beige GT1.8 uit 1975 en een rode GTV 2.0 uit 81. Beiden hebben het op straat staan niet overleefd) Voor deze 1.6 heb ik nu een stalling.
Er moeten wat kleine dingen gebeuren: nieuwe banden er zitten nu voor Michelins (met een scheurtje in de wang)en achter Firestone's op (185/70/14)en de koplampen zijn geroest. Weet iemand welke ik daarvoor moet hebben? Je schijnt Elma en Garello te hebben, wat is het verschil

En voor banden: Pirelli Drago? De standaard velgen zitten er nog op, ik overweeg nog Ronal A1 (14 of 15inch). Ook zoek nog een tunnelconsole (waar de aansteker inzit) die is gescheurd.
Verder nog tips?
[/url]