(nog een grasmaaier nodig of ga je het gras weer plat walsen?

Nimega 100 miglia = altijd verrassend!(nog een grasmaaier nodig of ga je het gras weer plat walsen?)
Natuurlijk.Nr.46 geregeld?
Ach Sergio, ze doen maar. We vinden het niet leuk, dat is wel duidelijk.Alles is te regelen bij deze organisatie![]()
![]()
Jammer dat ik geen 75 heb, dan was ik zeker met de 75 naar dit evenement gegaan, als statement.
Goed bezig! Het beloofd een super happening te worden. Met wederom alles erop en eraan.Een keuze tussen de Nimega100Miglia of een 75 evenement? Zelfs MET 75 is dit geeneens een keuze, ik laat mij weer in de watten leggen en ga genieten van al die achterwielaandrijvers (en inmiddels ook al aangemelde Sudjes?) en gezellige Alfisti.
Ik heb de Nimega100Miglia speld alweer opgezocht en opgepoetst
Tja, het is dat ik hoe dan ook niet naar Nijmegen had gekomen, en dus toch met de 75 naar de 75 dag ga...maar erg handig is 't inderdaad niet gepland.Ach Sergio, ze doen maar. We vinden het niet leuk, dat is wel duidelijk.Alles is te regelen bij deze organisatie![]()
![]()
Jammer dat ik geen 75 heb, dan was ik zeker met de 75 naar dit evenement gegaan, als statement.
Wat als zeer onprettig wordt ervaren is dat er de indruk wordt gegeven dat er overleg
is geweest, en dat is een 100% leugen, we moesten het op het forum lezen.......
Aan de andere kant gaan we uit van onze eigen visie, en jij weet inmiddels hoe een compleet verzorgde dag eruit ziet in Nijmegen![]()
We hebben er zin in! (Zeker omdat april wel het Alfa klimaat heeft.)
Patrick.
Zo gaan we niet met gasten om, jij eet mee! Gewoon omdat het kan.Neem dan zelf wel een broodje mozzarella mee