dat is zeker het overwegen waard.Dat is mooi weer een knappe Giuliietta erbij voor de Nimega100Miglia?
Gr Peter
(die de velgen ook erg mooi vindt)
ps; ik zoek nog een setje wiite knipperlichten
mvg
ondertussen witte knippers gevonden!!!!!!!
mvg

dat is zeker het overwegen waard.Dat is mooi weer een knappe Giuliietta erbij voor de Nimega100Miglia?
Gr Peter
(die de velgen ook erg mooi vindt)
ps; ik zoek nog een setje wiite knipperlichten
mvg

misschien kom ik nog weleens wat moois tegen, eerst deze wielen proberen, ik hou persoonlijk wel van grote wielen, anders gewoon nog eens ronals 15 inch ofzo, dat staat altijd mooiBlijft een mooi ding joh. Wel eens aan "tijdsgebonden" wielen gedacht? Ik weet niet of die ook in 15" te vinden zijn?

Dat is zooooo 33-in-een-dozijn![]()
Wat dacht je van dikke Ronal R50's of natuurlijk R10's?

dat is persoonlijk, ik vind clean mooier, en ik heb alle boekjes nog bij de auto, met dealerstempels tot 98000 km, terwijl hij nu op 103000 km staat.Persoonlijk vind ik het jammer dat die stickers er af zijn, ik zou dat zelf nooit meer doen (een keer gedaan en had er gelijk spijt van). Het geeft een auto juist een eigen persoonlijke karakter en ouderwetse uitstraling, het geeft ook aan dat de auto nooit geheel is overgespoten. Helemaal als er oude dealer stickers er nog op zitten, eraf halen is zo gedaan, maar je krijgt ze er nooit meer op...

Is dat zo goedkoop joh ?vooral zo schuin voor staat het dik, omdat de bumperrand ook iets naar binnen loopt![]()
koel!
en een setje nieuwe luxe kentekenplaten kost iets van 11 euro (mket bedrijfskorting dan), als je het netjes wilt hebben.
vraag me af hoe blauwe kentekenplaten staan bij deze..mag niet maar toch