Hotel is al geboekt, dus laat maar mooi op de huidige datum (3/4 September) staan.

daar heb je gelijk in in assen kun je, je laten gaan ipv dat mickey mouse baan van zandvoortassen is altijd een betere optie.. zantvoort is gewoon ...! (of mag ik dat niet zeggen hiero)
assen is veel verder weg maar heel veel makkelijker en goedkoper...
Nou Nou, ik vind Z´voort persoonlijk leuker om te racen dan op Assen (da´s voor motorfietsen)daar heb je gelijk in in assen kun je, je laten gaan ipv dat mickey mouse baan van zandvoortassen is altijd een betere optie.. zantvoort is gewoon ...! (of mag ik dat niet zeggen hiero)
assen is veel verder weg maar heel veel makkelijker en goedkoper...
Assen is nog strenger wat geluid betreft dan Zandvoort. Assen heeft maar 1 ideale lijn en dat is voor auto´s naast elkaar niet fijn.wie van jullie hebben op de oude situatie van zandvoort gereden zonder demper en al die ristricties zoals z'voort nu voor staat ik praat over de perioden van stotermaker en de F1dat was nog leuk. maar dit is een persoonlijke mening
Hallo heren,het was maar een grapje hoor. Voordat we weer die eindeloze discussie krijgen over Zandvoort en Assen. Dat was nu ook niet de bedoeling
kas opgelost via PB
ok dan jij nietkas opgelost via PB
Ik ben niet opgelost.