WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: MOTORMANAGEMENTSYSTEEM geeft STORING

wo dec 09, 2009 21:23

Goed te horen dat er een oorzaak gevonden is. Jammer dat dit het moet zijn. De JTS schijnt minder vaak dit probleem te hebben dan de voorloper, de 16V twinspark. Ik ben benieuwd of er nog een achterliggende oorzaak gevonden gaat worden.

LENZ
Guru
Guru
Contacteer: Website

RE: MOTORMANAGEMENTSYSTEEM geeft STORING

wo dec 09, 2009 23:05

Dus toch geen MM storing, maar een kapotte krukas???????? als je dit tenminste bedoelt met aandrijfassen van de zuigers?
De Gt staat hopelijk wel bij een garage die verstand heeft van deze motoren, want de uitleg lijkt me wat vaag??

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: MOTORMANAGEMENTSYSTEEM geeft STORING

do dec 10, 2009 09:58

Dus toch geen MM storing, maar een kapotte krukas???????? als je dit tenminste bedoelt met aandrijfassen van de zuigers?
De Gt staat hopelijk wel bij een garage die verstand heeft van deze motoren, want de uitleg lijkt me wat vaag??
Ik haal er uit dat de big-ends versleten zijn. Het is niet altijd even eenvoudig om uit de uitleg van een monteur, die vaak naar een receptionist iets uitlegt, die het dan weer aan de klant uitlegt, die het dan weer op het forum post, te halen wat er nou aan de hand is. Als je het hele verhaal doorleest met de mogelijke oorzaken in je achterhoofd, lijkt me dat wel de meest logische conclusie.

Terug naar “Algemene Technische vragen”