Dat heb je goed gehoord helaas...Ik heb vandaag m'n distri, rollen, waterpomp en nokkenasversteller laten vervangen en de prijs van de laatste is nu 175,43 inclusief btw...Ik heb begrepen dat een aantal onderdelen per 1 december nogal in prijs gestegen zijn. Ik hoorde dat je nu meer dan E170 voor een 16V nokkenasversteller zou moeten gaan betalen? Wie weet meer?
Zie je het voor je dat de voorzitter in zijn SZ komt klagen over de prijs ve nokkenasversteller?Zou het niet een goed idee zijn als de club bij de importeur gaat bemiddelen om die prijzen weer naar beneden te krijgen? Alfa Romeo vindt de SCARB alle alfa rijders in Nederland vertegenwoordigd. Als die met z'n allen roepen dat ze de stijgingen van de onderdelenprijzen de afgelopen paar jaar niet okee vinden, zal daar wellicht naar geluisterd worden?
De prijzen lijken overal wel zo hoog te zijn.lang leven het internet en niet meer in Nederland bestellen een optie??
gelukkig niet zeg!De voorzitter vertegenwoordigd alle alfa rijders in Nederland.