Niet zo lichtgeraakt meneer de keurmeester....Ik zal trouwens nog eens neerzetten als ik iets bedacht heb,kan het meteen wéér neergezabeld worden voordat er uberhaupt iets concreet is...
Dan was injectie laten zitten toch ook hier simpeler????carbs ingebouwd omdat er ook gas in moest...
Zekers!Dan was injectie laten zitten toch ook hier simpeler????
Ga dat maar eens aan een Pool uitleggen die een LPG set heeft voor carbs...
Ga dat maar eens aan een Pool uitleggen die een LPG set heeft voor carbs...
Zo ver was ik inmiddels ook.Zekers!Dan was injectie laten zitten toch ook hier simpeler????
Ga dat maar eens aan een Pool uitleggen die een LPG set heeft voor carbs...![]()
1 mengstuk na het luchtfilter en hij was klaar geweest.... 5 minuten werk tov 4 uur...![]()
![]()
rare jongens die Polen
@Brolli: ik heb een 75 1.8 carbs. zonder nokkenasversteller gehad en die was vlotter dan de 1.8ie die ik later had. In die 1.8ie (uit 1992) heb ik later een 2.0 Nord op carbs. zonder kat. ingebouwd met van die grote K&N koektrommels (allemaal vanwege het geluid) een 2.0 Nord op carbs. zit rond de 130 pk en dat reed best leuk. Ik vraag mij af, of het voor jou ook niet verstandiger (en minder werk) is om er een 2 liter met carbs. in te bouwen ipv die 1.8ie om te bouwen.