Hey,
Hierbij een vraag (eigenlijk twee) aangezien ik er via de zoekfunctie geen topic over kon vinden.
Zijn er autohoezen die een garage overbodig maken?
Zo nee, wat voorkomt een autohoes hoofdzakelijk?
Groeten,
Mark
Vriest de hoes dan niet vast zoals Robkg zegt?Alleen als het vriest, zoals bijvoorbeeld vannacht hebben we een hoes om de SW.
Ook handig in Zuid-Frankrijk, wannneer juist de zon er fel op schijnt en die vervelende vogels de boel er onder poepen en dat dan zo lekker inbrand op de lak...!
Voor de rest gebruiken we geen hoes, in de stalling hebben we zachte kleden op de auto's tegen stof, wel zo dat het kan luchten!
Groet,
André
Toevallig net de hoes weer van de SW gehaald, alle ramen schoon,deuren vorstvrij en geen aanvriezing.Vriest de hoes dan niet vast zoals Robkg zegt?Alleen als het vriest, zoals bijvoorbeeld vannacht hebben we een hoes om de SW.
Ook handig in Zuid-Frankrijk, wannneer juist de zon er fel op schijnt en die vervelende vogels de boel er onder poepen en dat dan zo lekker inbrand op de lak...!
Voor de rest gebruiken we geen hoes, in de stalling hebben we zachte kleden op de auto's tegen stof, wel zo dat het kan luchten!
Groet,
André
Ik heb niet zomaar plek. Dan moet ik de GTV al ergens anders heen verhuizen, zodat de Novanta bij mijn grootouders kan staan. Dan is het een kilometer lopen.Kan je je novanta doordeweeks dan niet beter stallen jens???