Helaas ga ik nu wél kou lijden 's winters wegens geen jas..
Carlo Abarth: bedankt voor het leuke model

Foto's (niet veel maar wie weet...) zijn voor morgen.
Was er nu weer een WR gebroken met de S/R-Zetten

tja, misschien moet ik de volgende keer ook maar wat verder achteraan gaan staan, maar je wil zo graag he!Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik het niet gevaarlijk heb gevonden in de rijstijl. Gewoon leven en laten leven. Als je in de bochten op d ehuid wordt gezeten, laat een ander er dan gewoon langs. Het rechte ein kan iedereen hard rijden! Maar ik kom er juist om lekker door de bochten te sturen en vind het dan heel irritant als een ander dat niet doet, je niet voorbij wil laten en dan op het rechte stuk ineens enorm gas geeft om te laten zien dat ie de snellere auto heeft rechtuit...Heb vanmorgen veel auto's eerst lekker voorbij gelaten om vervolgens 25 minuten vrij te hebben kunnen rijden. Ben in die tijd bijna geen andere auto meer tegen gekomen! Daardoor kon ik gewoon heerlijk sturen en hoefde ik me niet druk te maken om een ander die voor of achter me zat...
Greetz,
Bas
Yep:Weet iemand de uitslag van Concorso Di tuning ??
Ik kon jammer genoeg niet op de uitslag wachten omdat ik moest werken
Geen foto's.Iemand zondag nog foto's gemaakt van mijn schuiver???
Ik dusYep:Weet iemand de uitslag van Concorso Di tuning ??
Ik kon jammer genoeg niet op de uitslag wachten omdat ik moest werken
Uitslag Concorso di Tuning:
- Categorie Technisch:
1. Bertone Turbo van <nou ben ik ff zijn naam kwijt>