In West-Vlaanderen helemaal tegen de Franse grensoja...waar ligt dranouter???![]()

In West-Vlaanderen helemaal tegen de Franse grensoja...waar ligt dranouter???![]()
Dat was inderdaad ikBert , mijn euro valt nu pas ...
Op 1 mei zijn wij aan de kerk in Dranouter gepasseerd samen met Alfaromeocars . Hij met een Rode Spider serie 2 , wij met de Koertomat .Er stond daar toen een mooie rode MiTo geparkeerd ( Planciusplein ? ) en we hebben er eens flink naar getoeterd . Was jij dat ?
Mooie plaatjes BTW .
Het was een 155 .Dat was inderdaad ikBert , mijn euro valt nu pas ...
Op 1 mei zijn wij aan de kerk in Dranouter gepasseerd samen met Alfaromeocars . Hij met een Rode Spider serie 2 , wij met de Koertomat .Er stond daar toen een mooie rode MiTo geparkeerd ( Planciusplein ? ) en we hebben er eens flink naar getoeterd . Was jij dat ?
Mooie plaatjes BTW .![]()
Je mocht gerust eens stoppen hoor, ik was druk de auto aan het poetsen![]()
Welke motor had de 75? maakte een mooi geluidje
OepsHet was een 155 .Dat was inderdaad ikBert , mijn euro valt nu pas ...
Mooie plaatjes BTW .![]()
Je mocht gerust eens stoppen hoor, ik was druk de auto aan het poetsen![]()
Welke motor had de 75? maakte een mooi geluidje![]()
Deze dus , met de bijnaam " Koerstomat " :![]()
Verder is het enkel een sportluchtfilter die voor een mooier geluid zorgt .![]()
En bij de volgende beklimming van de Kemmelberg stoppen we zeker eens .