Ik ben al sinds mijn jeugd (ben nu 39) besmet met het Alfa virus. Bij mijn viend thuis werd er veel aan dit merk gesleuteld en natuurlijk ook mee gereden.
Als derde auto in mijn leven heb ik een 33 gehad en hier 2 jaar met veel plezier in gereden.
Voor 2 jaar terug heb ik nog een 145 1.8 gekocht als tweede auto maar altijd geroepen tegen de vrouw dat als ik een mooie 75 V6 tegen kwam deze auto een keer zou willen hebben. Toen de ruitenwissers van de 145 versleten waren kwam ik bij Wim Prins in Nunspeet terecht om nieuwe te halen. Tot mijn grote vreugde had deze net een mooie 75 V6 ingeruild. In een paar woorden waren we eruit en kwam ik dus met een andere auto thuis.
Het gaat dus om een rode Alfa 75 3.0 V6 QV uit 1992. Hij is op 31 januari op kenteken gezet (misschien een van de laatste???). De complete onderhouds history is bekend bij de dealer en altijd daar in onderhoud geweest. De auto is in perfecte orginele staat op stuur en pookknop na maar ook deze oginele delen zijn nog aanwezig. Roest heb ik op de hele auto nergens kunnen vinden ook niet op de bekende plekken. De kilometerstand is nu ongeveer 158.000 km.
Voor de verzekering in maart een taxatierapport laten maken. Taxatiewaarde gesteld op € 8.600,= Dus dit zegt genoeg over de staat denk ik.

Groeten Marcel