Zoals ik al zei, heb al a-merk banden geregeld, zitten alleen nog om een set velgen heen.
Maar heb ook al iemand geregeld die ze voor minder dan 5 tientjes om wilt leggen.
Die kickerpanels zijn over te zetten hoor. Je zal inderdaad de stijlen en het hemeltje ook mee moeten nemen om alles weer in stijl te krijgen.Nee vond deze panelen mooier, omdat hier die speciale speaker opzet stukken al opzitten.
En omdat de A, B en C stijlen nog grijs zijn staat dit beter denk ik.
Haal dan wel de spulletjes uit die sloper, dan kan je ze later nog overzetten.Dat vind ik voor nu echt even te veel werk, ga me nu eerst even op de wielen richten, want dat heeft de auto echt nodig![]()
Heb nog wat dingen bedacht om het lijstje aan te vullen, binnenkort maar is even doen.
Die heb ik nog wel liggen. Deze heb ik zaterdag tussen de midden demper en eind demper uitgeslepen. Meet eenbeetje klussen kun je hier nog wel iets van maken.-Driehoeksdemper vervangen
Paar gaten in de pijp voor de middendemper werkt zelfs bij een 75 1.8. "Lekker sportief geluidje".Kan er wel een paar gaten in boren voor je![]()
Groetjes,
Marc