ma aug 10, 2009 23:33 

Er  is  een Belgisch heerschap die  zich begeeft in de  wereld  van de meer  exclusieve  auto's  als  daar zijn Zagato uitvoeringen, Ferrari's, Bizzarini's  etc. De  man  heeft  een en ander  gepubliceerd met , zullen we  zeggen, wisselende  kritieken. Op de  meer  negatieve  kritieken reageert  hij tamelijk heftig en er  is  sprake  van diverse  rechtszaken, al dan niet in de USA. 
Tevens  zit  de  man in de  handel met auto's  van dit  kaliber, waarvan met regelmatigheid  onjuistheden aangetroffen cq  geconstateerd  menen te  worden. Dit  dan weer  door  andere  kenners danwel ingewijden. Dan is  er  nog  sprake  van de  bewering  dat de  beste  man publiceert over  verdwenen chassisnummers , dus  bv  een  Breadvan Bizzarini, die  dan over  niet al te  lange  tijd  opduikt  bij een met deze  heer  bevriende  handelaar. Enzoverder enzovoorts. Dit  zijn slechts  meningen, opinies, en al dan niet subjectieve  waarnemingen mijnerzijds. 
Ik beweer  TOTAAL NIET dat deze  man de  boel oplicht, belazert, flest, of  wat dan ook. 
Kortom, een omstreden heerschap , en dit  is  een bewering  die  Philippe  moeilijk kan ontkennen. 
Voorts  heb ik er  verder  geen belang  bij, geen voordeel in aan of  op. Ik heb geen relatie  met voormalig  klanten, en ben in het geheel niet betrokken bij WAT DAN OOK. 
Remember, it's  all just opinions....
Als  je  er  verder  geen belang  bij hebt, geloof  mij, laat maar  zitten. Je  wilt  het allemaal niet weten....

Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end