En op de 2e plaats klote dat hier één van de weinig overgebleven 1.6"jes" sneuveld.

Zonde van zo'n originele bak! Ik ben het zondag nog met een 90 rijder uit Overijsel eens geweest dat een 1.6 misschien wel leuker is dan een 3.0

It's a sad day...
lijkt me niet spannend, er is iemand aan de achterijde tegenaan gereden, dus die is fout zonder twijfel... De verzekeraar van de volvo zal wel meer belangstelling hebben voor idioten die op de linkerbaan een wieltje gaan wisselen...
achterklep en deuren die niet meer open of dicht gaan is einde oefening, ik hoop dat je nog wat krijgt (probeer nog wat leuke onderdelen van je auto af te halen)
Inderdaad een leuke auto, echter zal ik eerst moeten wachten tot de expert is langs geweest...
geen onzin, voor de verzekering is een 75 gewoon niks waard, dus reparatie is niet rendebel... Sowieso nieuw zijstuk inlassen en spuiten, als je dat wit laat doen ben je al ruim over de 1000euro kwijtlijkt me niet spannend, er is iemand aan de achterijde tegenaan gereden, dus die is fout zonder twijfel... De verzekeraar van de volvo zal wel meer belangstelling hebben voor idioten die op de linkerbaan een wieltje gaan wisselen...
achterklep en deuren die niet meer open of dicht gaan is einde oefening, ik hoop dat je nog wat krijgt (probeer nog wat leuke onderdelen van je auto af te halen)
dat is onzin hoor, de kont van een 75 is dermate slap dat je vaak al met moeite de deur nog open krijgt als je met parkeren een boompje raakt![]()
dus repareren is opzich niet direct uitgesloten dus
Nee joh, dat komt van één droge dag buitenstaan.Was je achtersherm rand al zo verroest?
geen onzin, voor de verzekering is een 75 gewoon niks waard, dus reparatie is niet rendebel... Sowieso nieuw zijstuk inlassen en spuiten, als je dat wit laat doen ben je al ruim over de 1000euro kwijtlijkt me niet spannend, er is iemand aan de achterijde tegenaan gereden, dus die is fout zonder twijfel... De verzekeraar van de volvo zal wel meer belangstelling hebben voor idioten die op de linkerbaan een wieltje gaan wisselen...
dat is onzin hoor, de kont van een 75 is dermate slap dat je vaak al met moeite de deur nog open krijgt als je met parkeren een boompje raakt![]()
dus repareren is opzich niet direct uitgesloten dus