Niet dat dat zo veel meer zegt...KONI Rood: standaard demper voor verbeterde wegligging met instelbare demping.
KONI Geel: sportdemper voor sportief gebruik met instelbare demping.
Hmm zal bij een 33 dan wel zo zijn...... bij een transaxle (75, etc.) werkt de verstelling van roord en geel hetzelfde. En je hoeft maar 1 kant los te halen om deze in te kunnen drukken en dus te kunnen in/ nastellen.Klopt, de rode en zwarte (classic) moet je los van de auto hebben om te kunnen verstellen. Helemaal indrukken tot hij in de verstelmogelijkheid valt, en dan links/rechtsom draaien om de demperconstante te veranderen. Gele zit een draaiknop bovenop om te verstellen, dit kan je dus verstellen met de demper onder de auto.
bij een 33 op koni geel zit op de as waarop de moeren zitten een inbus waaraan je kan draaien (dan draai je dus de as)Hmm zal bij een 33 dan wel zo zijn...... bij een transaxle (75, etc.) werkt de verstelling van roord en geel hetzelfde. En je hoeft maar 1 kant los te halen om deze in te kunnen drukken en dus te kunnen in/ nastellen.Klopt, de rode en zwarte (classic) moet je los van de auto hebben om te kunnen verstellen. Helemaal indrukken tot hij in de verstelmogelijkheid valt, en dan links/rechtsom draaien om de demperconstante te veranderen. Gele zit een draaiknop bovenop om te verstellen, dit kan je dus verstellen met de demper onder de auto.