Ik trap ook behoorlijk door hoor... anders kom je op het circuit met een 1300tje NOOIT die 155 2 liters voorbij....
Ergo... de 1300 remmen (zelfde als op jouw Bertone) op een Junior Zagato (niet veel lichter of zwaarder dan jouw Bertone) kunnen het met gemak opnemen tegen een veel modernere 155...
Als je steeds harder moet gaan trappen is het volgens mij een kwestie van blokken (de heren techneuten kunnen het ws wel bevestigen of ontkrachten).
Het enige ECHTE probleem dat ik bemerk is dat ik remdruk kwijtraak naarmate de boel heter wordt (kokende olie) maar dat heb ik zowel bij 1300 remmen als bij 1750 (zelfde als 2 liter) remmen....
B.V. bij het vlot afdalen van de Stelvio ben ik halverwege door m'n remdruk heen... maar zoals gezegd, daar heb ik al tips ter modificatie voor binnengekregen (hebben te maken met hitte van het uitlaatspruitstuk weghouden bij de leidingen).
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...