het is te doen terwijl de achteras en de versnellingsbak nog gemonteerd zitten. Ideaal is het echter als de achteras er onder weg is.
Voor het geval je het toch wilt doen terwijl de achteras en de versnellingsbak blijven zitten: Achterkant opkrikken en assteunen onder de kriksteunen. Krik onder de dwarsbalk waar de achteras in ligt (met dat centrale rubber) en loshalen dmv de 6 bouten. Krik rustig laten zakken. Leiding loshalen bij het flexibele gedeelte. rubber dopje terug plaatsen zodat niet alles onder de remolie komt te zitten.
De 2 moertjes van de bouten waarmee de hulpkopp.cil. vastzit, losshalen. (dit is wel even een K...klus mede om uit te vogelen met welk gereedschap je nou wel of niet een beetje slag kan maken. )
daarna het staafje van de hulpkopp.cil., die tegen de vork van het druklager zit, wegdrukken en als dat gelukt is kun je de hulpkopp.cil. zelf tussen naar voren toe eruit trekken.
Monteren in omgekeerde volgorde.
Ik heb het laatst bij de 75 TS van mijn broer gedaan (op een paar assteunen en op straat

) en ik was in 2 uurtjes klaar. Dat was incl. ontluchten en het nodige gevloek en tegenslagen....
Als je de achteras er onder uit hebt dan ben je met een kwartiertje klaar....