Ik heb (waarschijnlijk) problemen met één of meerdere relais aan het schutbord links als je er voor staat. Kan iemand checken welke relais er echt in moeten zitten? Er kunnen er 4 in, er zitten er bij mij ook 4 in, maar alleen de linker 3 staan in het handboek. Maar niet welk type relais het moet zijn. Ook dacht ik dat de 2de van rechts (in geval van 4 stuks) het hoofdstroomrelais is, maar volgens het handboek is het de 2de van links. Gezien als je voor de auto staat, dus niet in de rijrichting.
Volgens mij moeten er relais in waarbij pin 85 en 86 de stuurspanning krijgen en vervolgens in onaangestuurde positie pin 87 en 87a niet verbonden zijn met pin 30 (plus). 87 en 87a zitten in dit geval aan elkaar. In geschakelde toestand krijgen ze beiden stroom dus.
Ik had een nieuw relais waarbij 87 en 87a niet met elkaar verbonden zijn en waarbij in rust pin 87a stroom krijgt en geschakeld pin 87 stroom krijgt. De ene pin kan hier 20 en de andere 30 A aan.
Kan iemand dit per relais checken? van links naar rechts, liefst alle 4?
Ik heb ook relais met code 0F en 8L oid, verder geen schema. Kan ze wel doormeten, dus als je die ergens hebt zitten, mag dat ook. Er komt gewoon overal 30A in.