Maar om nu niet meteen met opboren en comressoren (Autodelta

* chipje -> Squarda of is er een betere optie?
* uitlaat -> Ragazzon of Supersprint, spruitstuk, middendemper d'r tussen uit, einddemper wel met dubbel pijpje (ala origineel)
* filters -> ik begrijp dat een open luchtfilter niet handig is, maar dat een BMC CDA gesloten filter beter werkt ivm koude/warme lucht aanvoer
Ik weet dat ik hier niet echt veel op de 250 pk schep, maar ik hoop wel dat het vermogen wat aanweziger wordt en dat 'ie wat minder last heeft van de dip tussen de 3500 en 4000 toeren. Die laatste vind ik overigens verrassend aanwezig...
Heeft er iemand ervaring met de zin of onzin van dit soort aanpassingen op een 156 GTA?
O ja, en voor de leut zit er ook nog aan te komen:
* originele velgen (17" met 5 gaten) als ik ze kan vinden
* alu motorafdekplaat (d'r onder)
* Meguires was- en waxbeurtje als 't weer wat beter is
* geintegreerd radio/cd/navigatie/handsfree systeem
* xenon lampjes
* een paar kleine gebruikssporen die uitgewist worden bij de eerste beurt
* over verlaging, dakdragers, trekhaak, spoilerset, neon verlichting en subwoofer denk ik nog.
