Ik wel hem wel s zijn remmenDie vent spoort niet helemaal.....En de kunstenaar mag nu zo rondrijden:

Ik wel hem wel s zijn remmenDie vent spoort niet helemaal.....En de kunstenaar mag nu zo rondrijden:
Wat heb jij gedronken???Ik wel hem wel s zijn remmen
Breedband of gewone lambda ?Eeuwig sonde
Daar is de 33 SW toch voor ontworpenjongens een 164 is toch altijd een kippehok geweest laten we nou eerlijk zijn
Waar een kippenhok al niet goed voor isMijn guiliia heeft 13 jaar in een kippehok gestaan........weinig rottigheid en gelukkig met de deuren gesloten![]()
De luchtvochtigheid was perfect,auto is keihard.
greets Round
Die avatar van jouw das pas kunstTja kunstenaars zijn een appart volk, doe mij maar de gediplomeerde kunstenaars als architecten e.d.
Groeten, Christiaan artc36
Nou die kunnen er ook wat van hoor. Ik werk er regelmatig mee en die gasten ontwerpen soms zonder na te denken over de uitvoerbaarheid. (en ja ik wordt hier soms helemaal gek vanTja kunstenaars zijn een appart volk, doe mij maar de gediplomeerde kunstenaars als architecten e.d.
Maar daar heeft geen enkele architect de hand in gehad.Die avatar van jouw das pas kunstTja kunstenaars zijn een appart volk, doe mij maar de gediplomeerde kunstenaars als architecten e.d.
....en die aannemers bouwen soms zonder na te denken.Nou die kunnen er ook wat van hoor. Ik werk er regelmatig mee en die gasten ontwerpen soms zonder na te denken over de uitvoerbaarheid. (en ja ik wordt hier soms helemaal gek vanTja kunstenaars zijn een appart volk, doe mij maar de gediplomeerde kunstenaars als architecten e.d.
Groeten, Christiaan artc36) En dan welstand...
![]()
Nee ik hou op, sorry.